Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE /ATHEX. TOP 20 [savil] 21 Ι ουνιου 2012


Κυριες -Κυριοι

Η σημερινη ημερα ,ηταν μια καθαρα πτωτικη ημερα,σαν συνεδρια,διοτι υπακουει ακριβως στον κανονα τι ειναι πτωτικη ημερα.
Ο κλασικος ορισμος μιας πτωτικης ημερας ειναι,οταν ο δεικτης εχει σημειωσει χαμηλοτερο υψηλο απο την προηγουμενη ημερα,και χαμηλοτερο  χαμηλο.Αυτα τα δυο χαρακτηριστικα τα ειχε η σημερινη ημερα ,επομενως  χαρακτηριζεται ως καθαρα πτωτικη ημερα.
Ειχε ομως και ενα παρα πολυ θετικο ,που αναιρει ενα μερος της προηγουμνηε δυσαρεστης καταστασης.διοτι εκτος ,απο πτωτικη ημερα,ηταν συνχρονως και ημερα πιθανης αντιστροφης,διοτι εκλεισε την συνεδρεια σχεδον στην υψηλη της ενδειξη.Ετσι τα αρνητικα χαρακτηριστικα ,περιοριζονται εν μερει.
Σημερα η αγορα με αφησε εκπληκτο ,με την σοφια που εγραψε αυτη την διαδρομη.Πολυ-πολυ φιλοσοφημενη η διαδρομη της και τα σημεια της  καθοριστικα.Η αναλυση μου τοσο χθες βραδυ,οσο και σημερα το πρωι,ειχε ανιχνευσει αυτο το δρομολογιο και σας το εδωσα.Αυριο φαινεται μια ευκολη ημερα,αλλα σας πληροφορω δεν ειναι καθολου ευκολη ημερα.Το 239 το εχω γραψει παρα πολυ αυτες τις ημερες ,αλλα και παλαιοτερα.Ειναι ενα συμβολικο σημειον δικο μου,που βγαινει μεσα απο τις αναλυσεις των μετοχων.Το συνδυασα ,τοσο αυτο ,οσο και το 248 με τιμες που πρεπει να παρουν οι μετοχες καποιων εταιριων.Επομενως το σημειον αυτο  το239 ,ειναι ενα σημειον αναγωγης ,καποιων συγκεκριμενων τιμων των μετοχων.Δεν θελω να κανω τον μαντη ,εγω απλα θα παρατηρησω το φαινομενο και την εξελιξη του. Ξερω τι θα συμβει και αν διασπασθει το σημειον αυτο και αν δεν διασπασθει,μεσα απο την επιστημη του εμποριου.Επομενως εγω ειμαι ουδετερος και θα ερμηνευσω αυτο που θα συμβει,και οχι την μαντεια, που μπορει να πει  με ευκολια ενας εκτος θεματος συναδελφος.
Δεν βιαζεται πλεον ο δεικτης εδω που εφτασε και σωστα κανει.Δεν πρεπει να βιαζεται και να τρεχει,γεμιζοντας την αγορα τυχοδιωκτες παπατζηδες.Χρειαζομαστε συναδελφους σωστους ,και επαγγελματιες.Η λοταρια ειναι στημενη ,εξω απο την αιθουσα συνεδριασεων, στο απεναντι καφενειο, ας κανουν μια βολτα ως εκει,σερβιρουν και μπολικο κουτοχορτο ,επι πληρωμη.
Δεν εχει τακτοποιησει ακομη ο δεικτης τους εβδομαδιαιους δεικτες κατα σειρα,οπως πρεπει.Αυτο ειναι προβλημα και επειρεαζει την καθημερινη εικονα της αγορας.Δουλευει νομιζω πολυ ποιοτικα την ολη διαδρομη .Θα μπορουσε καποιος να πει και την φραση ,//εξυπνες ρευστοποιησεις//,  Το δεχομαι,μπορει να ειναι και αυτο.Αν ομως συνεχως κερδιζει ποντους ανοδικα,τοτε αυτο δεν μπορει να σταθει απολυτα.Δεν εχει την ορμη που ειχε στο ξεκινημα του.Αν ομως ειναι στην κοιλαδα με τον //χρυσο// ,γιατι αληθεια να φυγει απο τα σημερινα επιπεδα.Ειναι στην κοιλαδα με τον //χρυσο//? Το ψαχνω,παντως κατι βρισκει ,δια να ειναι ακομη εδω.
Δεν εχει ολοκληρωθει η μελετη της σημερινης ημερας.Ελπιζω το πρωι με την 1η αναρτηση //καλημερα// να σας δωσω και τυχον υπολοιπα στοιχεια .

savil  21 Ιουνιου 2012

σημ. τα κειμενα μου ειναι πνευματικη μοθ ιδιοκτησιακαι απογορευεται η αναδημοσιευση τουςχωρις την εγγραφη αδεια μου και χωρις την αμοιβη μου.
σημ.Το blog ειναι ιδιωτικος χωρος δημοσιευσης των ερευνητικων μου μελετων.
σημ. Η επικοινωνια μαζυ μου ειναι ευκολη και επιθυμητη,αλλα ειναι παντα επωνυμη,