Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΝ ΑΞΙΩΝ ΑΘΗΝΩΝ [μια ματια στο κλεισιμο της αγορας ] 21-6-2012


Κυριες -Κυριοι

Σημερα το blog απεδειξε την ικανοτητα του δια πολλοστη φορα και την πολυ σοβαρη επιστημονικη δουλεια που κανει.Επισης την υπευθυνοτητα του να σας ενημερωνει σωστα ,οταν εχει επιστημονικα δεομενα μεγαλης αξιας. Θα ηθελα να διαβασετε ,πολλες φορες την σημερινη 1η αναρτηση [καλημερα].Εκει θα διαβασετε καρε-καρε την απολυτη συμφωνια των γραφομενων μου ,με αυτα που εκανε σημερα ο δεικτης.Επισης  τις  δυο αναρτησεις [η αγορα τωρα 14,20] και η αλλη αναρτηση[ η αγορα τωρα 13,20,] που σας εδωσα πολυ εγκαιρα την αντιστροφη και την εκτιμηση μου δια την συνεχεια της πορειας του δεικτη και της αγορας.
Ακομη και εγω που τα γραφω ,τα διαβαζω και τα ξαναδιαβαζω πολλες φορες,δεν πιστευω ,οτι αυτα τα γραφω εγω ο ιδιος.Δεν ξερω τι συμβαινει μεσα μου και ειδικα στο μυαλο μου,οταν καθομαι και σας δινω σε ανυποπτο χρονο ,προσθετες αναρτησεις.
Επαναλαμβανω ,δεν μπορω πολλες φορες να ΑΥΤΟΑΝΑΓΝΩΣΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΥΤΟΕΡΜΗΝΕΥΤΩ.
Δεν με πιστευω ,πολλες φορες.Αυτο με πεισμωνει περισσοτερο και προσπαθω να κανω καλυτερη και περισσοτερη δουλεια και να βρω καινουργιους δρομους ,ετσι ωστε να αποκρυπτογραφησω τις σκεψεις και τις πραξεις  των συναδελφων εμπορων την ωρα που αποφασιζουν,αλλα εγω ειμαι τοσο μακρυα τους.Τους βλεπω μα τα ματια της Φαντασιας μου  ,απο την αγαπημενη μου Λεμμεσο,οπου βρισκομαι τον τελευταιο καιρο.
Δυσκολη η σημερινη ημερα σε αποκρυπτογραφηση,αλλα τα πηγα νομιζω πολυ καλα.Και αυριο θα ειναι μια δυσκολη ημερα.Πρεπει να περασουμε Υποχρεωτικα την δοκιμασια του 239. Θα ειναι πιστευω μια δυσκολη υποθεση και να δουμε ποια μετοχη θα σηκωσει το βαρος αυτης της αποστολης.Θα ξεχωρισουν καποιες περισσοτερο  η ομαδικα σαν μια βουβη δυναμη,αλλα σταθερη θα εκτοπισουν την φρουρα του 239.
Αυτα θα μελετησω αποψε και ελπιζω να εχω τελειωσει  ολη την εργασια ,που απαιτειται ,δια να σας δωσω τις σκεψεις μου μεσα απο μια νεα αναρτηση οπως καθε βραδυμε με την αναλυση της ημερας.

savil 21-5-2012