Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

S&P 500 TEXNIKH ANALYSH

φιλοι μου γεια σας
 απο σημερα και καθε μερα θα εχουμε μια αναλυση και αυτου του δεικτη προσφορα απο τον γραφοντα σε ολους εσας οπου και αν βρισκεσθε.Θα ηθελα να εισθε αυστηροι απεναντι μου αλλα,δικαιοι,περιτον να σας πω ουτε στο ονειρο μου δεν εχω δει την Αμερικη και τις επιχειρησεις της.Η τεχνικη μου ομως μου επιτρεπει με περιτον θρασος να μιλω για ολες γενικως της αγορες για μενα ειναι μια απλη δικη μου τακτικη και τιποτα παραπανω.Εχω σαν αρχη να πιστευω οτι η αληθεια ειναι παντα μια ,ομως οι τροποι να την πλησιασουμε μπορει να ειναι πολλοι.Οι αγορες φιλοι μου μοιαζουν με μια οικοδομη που αποτελειται απο οροφους  και το αφεντικο της οικοδομης που ειναι ο δεικτης κανει βολτες απο οροφο σε οροφο οποτε θελει αυτος και κανεναν δεν ρωταει ουτε αδεια ζηταει,ειναι απολυτος δικτακτωρας και οι κινησεις του ελευθερες.Ετσι λοιπον εχει σαν βαση σημερα το 1121 .Η βαση αυτη ειναι βαση δομικη απο της ιδρυσεως του και γιαυτο εδω και πολυ καιρο προασπαθει να την ανακτησει  μια για παντα κανοντας το ανοδικο του ταξιδι προς τα υψηλα του 2007.Σημερα βρισκεται λιγο παραπανω απο το 1121και ευλογο ειναι να κανει μια βολτα ως εκει στω για να παρει δυναμεις για την ανοδικη συνεχεια.Και ο δεικτης αυτος καθαρο πτωτικο σημα δεν εχει δωσει,αλλα οταν τον κοιταζουμε ετσι οπτικα μας φαινεται πως παει για διορθωση και μαλιστα μεγαλη.Προσωπικα αμφιβαλλω και θελω αποδειξεις που ακομα δεν εχω.Εχω ομως αποδειξεις για διαφορες ταλαντωσεις εως και το 1118 περιπου αλλα ως εκει.Απο την επανω πλευρα εχουμε το 1142 που το πλησιασε πολλες φορες χωρις διασπαση,θα μπορουσα να πω επομενως εχουμε μια ζωνη που θα κινηθη ο δεικτης και που προσδιοριζεται απο την πανω πλευρα με το 1142 και απο την κατω πλευρα με το 1118 δηλαδη μια διαφορα 24 ποντων,Αυτο ΣΗΜΑΙΝΕΙ οτι  ο δεικτης μπορει να ταλαντωνει με αξονα το 1130 στο 1118 κατω και 1142 πανω ,και νομιζω αυτη θα ειναι η εξελειξη για λιγες μερες ωσπου να εχουμε ρηξη μιας απο δυο πλευρες.Φλοι μου στην αγορα πολλα πραγματα μπορει να συμβουν,και να εχουμε και αποτομες ισχυρες μεταβολες ,μια τετοια μπορει να ελθει με τις ανακοινωσεις των αποτελεσματων 9αμηνου,και ως τοτε ο δεικτης θα ειναι σαν να μοιαζει με ακυβερνητο καραβι .Αυτα απο τον φιλο σας τον    savil.

Δεν υπάρχουν σχόλια: