Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ATHEX TOP 20 [789-690-(593)-493-394]

Φιλοι μου γεια σας
Ανασταση  η  οφθαλματη ? ιδου το ερωτημα? Μετα τις 15.00 η ωρα η αγορα ζωντανεψε,κατι ηθελε να μας πει ,προσωπικα αδιαφορησα και την περιφρονησα επιδεικτικα οπως εκανε και αυτη για μενα στο 746,αδιαφορησε αν εγω λαχταρουσα να παει πιο πανω ,και φυσικα οχι για μενα ,αλλα για την χαρα των ανθρωπων και την χωρα μου ,να πω και εγω, να ειμαστε ακομα ζωντανοι,θα συνελθουμε θα τα βγαλουμε περα,τα παιδια μας θα βρουν δουλεια,και δεν θα βλεπω απλωμενα χερια να ζητουν βοηθεια,γιαυτο ηθελα να παει επανω και μονο γιαυτο,και καμια φορα εμεις που ζουμε την αγορα απο μεσα τα σωθικα της και να δουμε κατι κακο ,προσπαθουμε να το κρυψουμε και λιγο εγω τουλαχιστον αυτο κανω ,για να μην τροαξουμε ανθρωπους ,για να μην τρομαξουμε εσενα κυρια αγορα που σε θελουμε δυνατη και ψηλα,οχι για τα ταλαιπορημενα σαρκια  τα δικα μας που κουβαλαμε τωσα χρονια που ζουμε,αλλα για τους νεους για τα σχολια για τα γειρατια για τους ελληνες και την Ελλαδα ρε γαμοτο ναι για τους ελληνες και την Ελλαδα ρε γαμοτο μου. Αυτος ειναι ο λογος κυρια αγορα που θελω να ξεκουμπιστεις και να παρεις την ανηφορα,γιατι ετσι θα Νοιωθω μεσα μου οτι η χωρα μου τραβαει την ανηφορα και οχι την κατηφορα ,τακουσες κυρια αγορα?Υπαρχουν φιλοι μου σηματα οτι θα γυρισουμε,αλλα και η γερμανια γυρησε σημερα και δητε την που εκλεισε κατω απο εκει που εκλεισε την προηγουμενη και φοβαμαι οτι μηπως και μεις παμε  πανω πρωτα στο 710,10 και μετα στο 722,25 και εκει φαμε καμια καρπαζια και μας ελθει ο ουρανος σφωντηλι.Μετα το μεσημερι οπως σας ειπα ειχαμε ολα αυτα και μακαρι να επαληθευτουν δεν θελω ομως να ειναι οφθαλμαπατη και να παρουμε την κατηφορα προς το 690 πρωτα και μετα προς το 655 και οχι μονο.Οι ξενες αγορες αυριο θα παιξουν καθοριστικο ρολο στην διαμρφωση του κλιματος και του αποτελεσματος της αγορας και της πορειας της.Αυτα και αποψε φιλοι μου να εισθε ολες και ολοι καλα τα λεμε αυριο με πολυ αγαπη ο φιλος σας
 savil

Δεν υπάρχουν σχόλια: