Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Μια επιστολη στον Κον ΠΑΝΤΑΛΑΚΗ Διοικητη της Αγροτικης Τραπεζας
 -------------------------------------------------------------------------------
 Κε Διοικητα
 Σας γνωριζω ,δεν μεγνωριζετε,εχουμε κατι κοινο ,τελειωσαμε και οι δυο Το ιδιο Πανεπιστημιο ,αυτο το ωραιο πανεπιστημιο που με τους δασκαλους του και τον μεγαλο δασκαλο Δ.Π ,μας εμαθαν πολυ καλα και δυνατα γραμματα,ελιωσες πολλα παντελονια πανω σε ΚΕΙΝΑ τα θρανια στην Καραολη και Δημητριου,οπως και εγω  και εχουμε και κατι αλο κοινο ο δυο μας ΔΕΝ ΠΕΙΓΑΜΕ  ΣΤΟ ΛΟΝΤΟΝ ΣΚΟΥΛ,δεν χρειαζοταν η ζωη μας προφυλαξε ,δεν θελω καμια προσωπικη ατομικη χαρη,αλλα ειμαι βεβαιος οτι απο τα παιδικα σας χρονια καπου στην γειτονια σας στο Ηρακλειο θα ΥΠΗΡΧΕ ΜΙΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ναι με την κεφαλη της Δημητρας,και ξερω κα σεις την εχετε στην καρδια σας οπως και εγω,εμενα φυσικα  δεν με συνδεει τιποτα αλλο παρα μονο αυτη η κεφαλη της Δημητρας και απολυτως τιποτα αλλο,ΣΩΣΤΕ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΩΤΗΡΕΣ,αυτο σας ζητω σαν χαρη  οχι για μενα ,για την Ελλαδα μας και τα παιδια μας,ξερετε πολυ καλα και εσεις και εγω αν ειναι τραπεζαρα με τα ουλα της,λιγη αγαπη θελει και καλη διοικηση που την εχει στο προσωπο σας,μην αφηνετε τα αρπακτικα δηθεν συμβουλους ουτε να σας πλησιασουν.Αυτο το θαρος το πηρα απο δυο λογους τον πρωτο τον ξερετε ειναι το κοινο σχολειο μας,αλλα το ΔΕΥΤΕΡΟ να το πω εγω να το μαθουν ολοι γιατι εσεις εισθε πολυ σεμνος ανθρωπος,οΔΕΥΤΕΡΟΣ λογος που ελαβα αυτο το θαρος ειναι ,οτι ΑΦΗΣΑΤΕ ΤΗΝ ΓΕΝΑΙΑ ΑΜΟΙΒΗ ΣΤΗΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ και πηγατε με ελαχιστα χρηματα στην τραπεζα  που εχει εμβλημα την κεφαλη της Δημητρας  και την αγαπη ολης της ΕΛΛΑΔΑΣ της υπαιθρου.,και αυτο μου δινει το δικαιωμα να πιστευω οτι παραμενετε ακεραιος ανθρωπος.
 Σας ευχαριστω πολυ συναδελφε του ιδιου πανεπιστημιου.
savil

Δεν υπάρχουν σχόλια: