Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

FTASE 100 TEXNIKH ANALYSI

φιλοι μου γεια σας.
 Πρωτη φορα στην ζωη μου ασχολουmαι με τον δεκτη της αγγλιας,την οποια εχω επισκεφθη μια φορα στα 25 μου χρονια,εκτοτε δεν την ειδα ουτε στο χαρτη, πολυ δε περισσοτερο τις επιχειρησεις της.Ισχυει το ιδιο σκεπτικο που εχω αναλυσει και για τους δεικτης αλλων αγορων.Εδω λοιπον στην Μ,Βρετανια ,ο δεικτης εχει κατοχυρωσει ενα σοβαρο δομικο σημειο της αγορας της που ειναι το 3384.Ειναι πολυ δυνατο σημεον και δεν πρεπει να διασπασθη καθοδικα διοτι η αγορα θα μπει σε περιπετειες μεγαλες ,και μαλιστα πολυ μεγαλες.Επομενως το σημειον αυτο πρεπει να φυλαχθη ως κορη οφθαλμου,Ειναι και μακροχρονιο σημειον ,ομως ειναι μακρυα απο τα σημερινα επιπεδα της αγορας.Ηαγορα αυτη ,ανοδκα στοχευει το 5766  ,αλλα με τα σημερινα δεδομενα πρεπει να διορθωσει μερικες μοναδες για να μπορεσει να φθασει ως εκει και νομιζω θα τα καταφερει   συντομα.Απο εκεινο το σημειο νομιζω θα βγει μια μεγαλη διορθωση  προς το δομικο σημειον το 4781 , η 4646,Τωρα βραχυχρονια ο δεικυτης προερχεται απο ενα δθνατο υψηλο που δεν μπορεσε να κρατησει το 5834 ,αλλα και τωρα προσπαθει να κανει δυπλη κορυφη εκει η να το διασπασει.Οπτικα οταν κοιταζουμε τον δεικτη μας δειχνει την αναγκαιοτητα μια ανανεωσης  τουλαχιστον στο 5490 η 5507 και οταν θα φθαση θα δουμε συμπεριφορες και συνεχειες.Οι βασικοι μεσοι οροι ειναι πολυ χαμηλλα με αποτελεσμα να τραβουν το δεικτη προς το μερος τους που ειναι σε χαμηλοτερα επιπεδα και στην περιοχη του 5380 και πιθανον μια επισκεψη σε αυτα τα επιπεδα να ετοιμαζεται,Οριοθετω την ζωνη των προσεχων κινησεων μεταξυ του 5573 και  5312  μια διαφορα  261 μοναδες που την μια θα πουλα και την αλλη θα αγοραζει.
 Αυτα για αποψε φιλοι μου απο αυριοθα πουμε περισσοτερα και γιατην αγορα αυτη,Σας χερετω και σας ευχομαι καλη νυχτα ο φιλος σας
 savil

Δεν υπάρχουν σχόλια: