Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Χρηματιστηριον Αξιων Αθηνων (r)[ επικαιροτητα]


θεμα 1ον
----------

Υφεση 7%  ως επισημη δηλωση του κ.Πρωθυπουργου ειναι απο μονη της μια σοβαρη δηλωση .Νομιζω ειναι και η τελευταια,κατα την εκτιμηση μου ,που θα εχουμε τετοιο υψος Υφεσης.Αν ειναι ετσι,τοτε θα αρχισει η αντιστροφη πορεια.Η αντιστροφη σαν σημειον αντιστροφης,εχει το υψηλο σημειον μιας υφεσης.Επομενως το 7% προσωπικα με φορτιζει με αντιθετα συναισθηματα.Το νεο προσωπο της οικονομιας θα ξεκινησει,ειμαστε πολυ κοντα,αρκει να δολοφονηθει το προσωπο της ασυδοσιαςκαι της παρακμης και του παρασιτισμου.Δουλειες υπαρχουν,διαθεση δια δουλεια δεν υπαρχει.Ενα μερος της ανεργιας ειναι συγκεκαλλυμενη ανεργια[δουλεια στα μετρα μου,διαφορικα δεν δουευω].Στη ζωη μου γνωρισα πολλους ανθρωπους με ικανοτητες ακομη και στα γραμματα,αλλα εμειναν απλοι βοσκοι,διοτι ετσι ηταν η ζωη,αυτο το προσωπο ειχε και αυτες τις δυνατοτητες.

θεμα 2ον
----------
Επανεκκινηση της οικονομιας  με δανεικα δεν γινεται,που το βρηκαν αυτο γραμμενο ,σε ποιο οικονομικο κειμενο και σε ποια οικονομικη αρχη.Δανεικα δεν υπαρχουν και καλως δεν διδονται,δια επανεκκινηση της οικονομιας,οπως την εννοουν πολλοι ανικανοι η κουτοπονηροι Ελληνες επιχειρηματιες.Δηλαδη να μας δωσουν ,λεφτα π.χ οι Ολανδοι να φτιαξουμε καλες αγροτικες επιχειρησεις ,οι οποιες αυριο να ανταγωνιστουν τις δικες τους και αν ειναι δυνατον ,να τις κλεισουν .
Ποιο βλεκεια σκεψη ,δεν εχω ξανακουσει.Εχω εγω π.χ ενα ψιλικατζιδικο στην γειτονια μου και δουλευω μια χαρα,και στην συνεχεια,χρηματοδοτω εναν αλλο γειτονα μου να ανοιξει το ιδιο μαγαζυ για να μου παρει την δουλεια και αν μπορεσει να με κλεισει.Αυτο ζηταμε σημερα απο τα αλλα κρατη μελη της Ευρωπα ι κης Ενωσης ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΙΔΙΟΤΗΤΟΣ ,ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΤΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ? 
Εδωσαν χρηματα δια τις τραπεζες ,αλλα πηραν και τα κλειδια,ενος ολοκληρου κλαδου ,δηλαδη τα μαγαζια ειναι 100% δικα τους αυτη την στιγμη.Σας το ειπα απο τον Απριλιο, τι ειχε συμβει και φυσικα σημερα,ειναι φως φαναρι ποιος εχει τα κλειδια των τραπεζων και μαλιστα με δυπλο ρολο (σκουφο) και καθε φορα ,φοραει οποιο σκουφο θελει.Αλλες φορες φορανε το σκουφο του δανειστη και αλλες φορες το σκουφο του ιδιωκτητη 100%.

savil  25-Ioυλιου 2012.