Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

ΟΠΑΠ 7 Ιουλιου 2012


Μα τι εχει τελος παντων ? Κουτση  η στραβη [τυφλη] ειναι?
Προικα εχει,δουλεια εχει και καλη μαλιστα, τα κερδη της τα εχει,τι στο καλο της  ,δεν την αγοραζουν οι ανθρωποι πανω απο τα 5 ευρω και αυτο μετα δυσκολιας.Προκειται ,οπως καταλαβαινετε ,δια την μετοχη του οπαπ.Αντε να βαλλω την αναποδη σκεψη μου ,και να πω την μαζευουν η την κρατανε σαν ρεζερβα ,να κοντραρει λιγο την τσουληθρα που πιθανον να κανει ο δεικτης,αν δεν περασει το 245.Ολα αυτα τα εχω στο μυαλο μου,αλλα απαντηση δεν βρισκω.Ειναι αδικαιολογητη η τιμη της σε αυτα τα επιπεδα,ομως τι να πω εγω,πως ειναι τρελλοι ολοι αυτοι που πουλουν τα χαρτια τους?Εγω τετοια πραγματα δεν μπορω να  ξεστωμισω.Ο,τι και να ειναι ,θα το μαθουμε γρηγορα.Ισως το εξαμηνο να μην ειναι καθολου καλο.Μπορει κατι αλλο να υπαρχει στα μονοπωλιακα θεματα,αλλα και αυτα εχουν ξεκαθαρισει.Την παρασκευη αγγιζε την πορτα ,που την οδηγει στο 6  και γυρνουσε πισω.Ας περιμενουμε λιγο,η βιασυνη βλαπτει.

Παντως χωρις  ΕΤΕ-ΟΠΑΠ-ΔΕΗ-ΟΤΕ-,ανοδικη προκοπη δεν υπαρχει.Μονο αν εχουμε  συντονισμο και δυνατη ομαδα κρουσης ,μπορει να διασπασθει το 245,διαφορετικα ισως να συναντησουμε καποτε στο ταξιδι μας για το νοτο  το ακρωτηρι της καλης ελπιδος.

savil  7 Ιουλιου 2012