Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

savil Καλημερα 16 Ιουνιου 2012

Κυριες-Κυριοι
καλημερα σας
Ευχαριστω παρα πολυ δια τα μηνυματα σας.Καθε μερα το blog αποκτα προσωπικη επαφη με αναγνωστες .Μαλλον δια να ειμαι πιο σωστος ,αποκτα προσωπικη επαφη δικη μου, με αναγνωστες του.Χαιρομαι πραγματικα.


Ευχομαι να σας ειμαι χρησιμος.Αρεστος θα ηθελα, να σας ειμαι ,αν το αξιζω πραγματικα,μεσα απο την δουλεια μου.Προσπαθω και επιθυμω,να ανεβασω το επιπεδο ,επικοινωνιας και παρουσιασης του εργου μου.Η ολη οψη του blog ,αλλα και η οπτικη του παρουσια,μονο τυχαια δεν ειναι.Δεν ειμαι ενα blog [χαμηλης αισθητικης] και υποβαθμισμενων διαλογων.Δεν υπαρχει κανενας λογος, να επικοινωνω μαζυ σας επιστημονικα,αν δεν υπαρχουν συνεχωςεστω και απλοι αναγνωστες του blog. Αν υπαρχουν αναγνωστες ,σημαινει ,πως  το ζητουν,τους αφορουν οσα γραφω,αλλα και το επιθυμουν,διοτι ειμαι απαραιτητο εργαλειο στη δουλεια τους.Υπαρχει ΘΕΜΑι,απο την πλευρα μερικων τυχαιων ,που ειδαν πορτα ανοιχτη και ειπαν μεσα τους,[ας μπω να κανω πνευμα και να δειξω την ασχετοσυνη μου και την ανεπαρκεια μου].
Μερικοι ειστε και αγενεις,δεν φτανει που ειστε εντελως ασχετοι,σας λειπει και στοιχειωδης αγωγη.Ενα αλλο περιβαλλον της φυσης,ισως σας ταιριαζει περισσοτερο δια να ζειτε.
Ετσι αποφασισα να καραργησω μερικα προσθετα,που συνηθως συνοδευουν μια αναρτηση.
Ο  επιστημονικος διαλογος  μεταξυ μας εχει σημασια,αν μεσα απο αυτον υπαρχει η αναγκη του διαλογου και φυσικα ειμαι προθυμος ολο το 24ωρο να κανουμε διαλογο ουσιας ,δια την επιστημη και την ιδεα της [αγορας].
Διαλογος επισης σε προσωπικο επιπεδο ,φυσικα ειναι επιθυμητος και ειναι απο την πλευρα μου και ζητουμενος,αλλα ολοι εχουμε ονοματεπωνυμο ,οπως και εγω.
Διαλογος με την λεξη που γραφει μπροστα //Αγνωστος//,δεν με ενδιαφερει,ουτε ειναι επιθυμητος.
Τωρα λιγα λογια δια το blog.
-------------------------------
Eσθε πολλοι αγαπημενοι μου αναγνωστες,μα παρα πολλοι .Ειναι Χιλιαδες οι καθημερινες επισκεψεις και ο αριθμος εκτοξευεται σε πολυ μεγαλα υψη,με νεα ρεορ καθε μερα.Ομως εμενα με ενδιαφερει η αναγκαιοτητα και η χρησιμοτητα,και δεν εχω αλλο τροπο να το διαπιστωσω.Φυσικα και μεσα απο την προσωπικη επαφη που εχω ,μπορω να καταλαβω τι σημαινει ολος αυτο ο κοσμος που με διαβαζει.
το 50% των αναγνωστων ειναι στην Ελλαδα και το αλλο 50% ειναι στο εξωτερικο με χωρες,οπως ΑΜΕΡΙΚΗ-Μ.ΒΡΕΤΑΝΙΑ-ΓΕΡΜΑΝΙΑ-ΙΤΑΛΙΑ.
Ειμαι σε συνεχη προσπαθεια εμπλουτισμου του blog με χρησιμα εργαλεια δουλειας σε ολες τις μεγαλες αγορες του πλανητη και η οργανωση μας φθανει σε επιπεδο εταιριας,οχι μονο ενος δεικτη.Εχουμε σημερα την δυνατοτητα να δωσουμε με ανεση μια πληροφορια δια το 80% των εταιριων των ξενων αγορων μεσα σε 5' λεπτα.Ναι ειναι φανταστικο σε 5' να μπορουμε να δωσουμε με ανεση και ασφαλη τροπο πληροφορια δια μια εταιρια ευρωπα ι κη η Αμερικανικη,που διαπραγματευεται σε ξενο χρηματιστηριο και αυτο σε 5' λεπτα στην κυριολεξια.Ακομη ειμαι στην αρχη της οργανωσης γενικα του blog.Υπαρχει πολυ// ξενυχτι//,δια να γινουν ολα αυτα.Την εκτιμηση θα την κερδισουμε,μεσα απο την συνεχη βελτιωση μαςκαι αυτο προσπαθω  συνεχως.
Τιποτα δεν χαριζεται ΣΤΗΝ ΖΩΗ, ,αλλα κατακτιεται μεσα απο πολλους κοπους,

savil 16 Iουνιου 2012