Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

Χρηματιστηριον αξιων Αθηνων(r)[τεχνικα στοιχεια 5 ημερησιων συνεδριασεων]savil

τεχνικα στοιχεια του δεικτη απο Δευτερα...Παρασκευη



ημερησια παρακολουθηση.

δεικτης    2 ημερων                                                     228,54
δεικτης    3     ,,                                                           227,91 
δεικτης    ftse top 20                                                               227,78 
δεικτης   4     ημερων                                                 226,39 
δεικτης   5         ,,                                                        224,40 
δεικτης   6         ,,                                                         222,29

Παρατηρουμε λοιπον μεσα απο την εβδομαδιαια μετρηση,οτι ο δεικτης σε ημερησια παρακολουθηση και μετρηση,διατηρει ολα τα σωστα χαρακτηριστικα,μιας ποιοτικης ανοδικης κινησης.
Εχει σε απολυτη αρμονια,ολους τους δεικτες του[δηλαδη καταυξοντα αριθμο ημερων] με την  ταυτοχρονη φυσικη καταταξη   και σε  αντιστοιχες τιμες.Φυσικα εχει κανει ενα κλεισιμο αναμεσα στον δεικτη τρειων ημερων και τεσσαρων.Οπτικα δεν ειναι σωστο,αλλα ουσιαστικα,εφοσον αμεσα την Δευτερα με το ανοιγμα παρει την θεση του αρχηγου που του ανηκει,δηλαδη μπροστα απο τον δεικτη των 2 ημερων,δεν υπαρχει κανενα προβλημα.Επομενως πρεπει να γυρισει αμεσα και σταθερα ,πανω απο το 228,54 και οχι σε αλλη οποιαδηποτε θεση ,εκτος απο την θεση του 1ου ,διοτι αυτος ειναι ο πρωτος δεικτης.
Δεν ειναι κακη η εικονα ,ετσι οπως αποτυπωνεται μεσα απο τα δεδομενα στοιχεια.
Με την ιδια μεθοδολογια ,εντοπισαμε ακριβως ημερα και το σημειον αντιστροφης του δεικτη [και της αγορας] απο τα χαμηλα του 167,8.

savil  22 Iουνιου 2012

σημ. Τα κειμενα μου ειναι πνευματικη μου ιδιοκτησια και απαγορευεται η αναδημοσιευση τους,ανευ της δικης μου εγγραφης αδειας και κατοπιν  καταβολης της συμφωνημενης αμοιβης μου.

σημ.Το blog ειναι ιδωτικος χωρος ,δημοσιευσης των ερευνων μου και των μελετων μου και δεν υποκεινται εις καμια νομικην ευθυνη.

σημ. Η επικοινωνια μαζυ μου ειναι ευκολη και επιθυμητη,αλλα ειναι παντα επωνυμη.

σημ. Τα αριθμητικα στοιχεια που χρησιμοποιω,ειναι πλατφορμας ,αναγνωρισμενης απο το χρηματιστηριον  Αθηνων ως αναμεταδοτου των δεδομενων της αγορας ,κατα την ωρα της συνεδριας.