Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ATHEX TOP 20 [789-690-(593)-493-394][ 7-7-2011]

savil  7-7-2011

Φιλοι μας γεια σας

ΚΛΑΣΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ  πτωτικης πορειας [εστω και  στο ξεκινημα της],μαλιστα αποψε εκανα μαθημα την σημερινη κινηση του δεικτη.

ΔΕΔΟΜΕΝΑ
---------------
- 1ον-Διασπαση ολων των ΚΜΟ απο την γραμμη του δεικτη,δεν αφησε κανεναν .

-2ον-διασπαση της γραμμης  τεστ της κινησης στο 577

==========================================
ζητουμενο δια συνεχιση της πτωτικης πορειας= σταθερη διασπαση του ΚΜΟ 10 ΗΜΕΡΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΜΟ 5 ΗΜΕΡΩΝ.

κμο 5=576

κμο10=573

επαναλαμβανω αν ο κμο 5 διασπασει τον κμο 10 ,τοτε εχουμε και ληξιαρχικη πραξη πτωτικης συνεχειας.εξυπακουεται οτι η συνεχομενη γραμμη του δεικτη θα ειναι κατω απο αυτους τουςδυο κμο.
Θα συναγωνιζονται οι τρεις γραμμουλες ποια θα τρεξει πιο πολυ απ την αλλη προς τον νοτο.

==========================================
Στην ωριαια παρακολουθηση δειχνει να εχει τελειωσει  το κατω η ειναι κοντα στο τελιωμα της.Αυτο ομως μπορει να ειναι μια πλανη .Κανει δηθεν μια κινηση επανω και μετα φορτωνει δια τον νοτιο πολο ,και το// τσιμπουτι// στο σταυρο του νοτου.
Ολα μπορουν να συμβουν ακομη  και να διασπασει το 600,αλλα με τι δυναμεις?ας το κανει,εγω μονο αν περασει ανοδικα και σταθερα το 575 θα εχω μια πρωτη αποδειξη ,διαφορετικα ονειρα καλοκαιριης νυχτος οι ανοδικες προοπτικες με τα δεδομενα που εχουμε μπροσταμας.Εγω κρατω τα σορτακια μου και τα αδειαζω αν συμβει αυτο που σας περιεγραψα πριν διαφορετικα ,θα ταξιδεψω μαζυ τους και οπου μας βγαλει  το καραβανι.Οι αριθμοι σας ειναι γνωστοι απο χθες προς το 550 ειναι η πορεια,να δουμε τι θα γινει τελικα . Εχει κατι απο γυρισμα πισω ,αλλα ποσο δυνατο  κ.τ.λ δεν εχω αποψη,απο τα δικα μου δεδομενα το βρισκω πολυ αδυναμο για αντιστροφη,και δεν υπαρχει και αιτιολογια .Βεβαια μερικα χαρτια βιαζονται να φυγουν επανω και ισως αυτο κοντρολαρει την πτωτικη πορεια.

αυτα και αποψε ,αυριο κατα την συνεδρια θα εχουμε νεα θεματα .

η ομαδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: