Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

μια ματια στο κλεισιμο της αγορα 6-7-2011[χρηματισηριον αξιων Αθηνων]

Φιλοι μας ,εκλεισε για σημερα η αγορα και η τιμη που φαινεται στο ταμπλο ειναι 566,17.
Εβαλε πλωρη για μια στιγμη προς το 550,αλλα μετα καταλαβε ο,τι δεν τον επερνε ο χρονος και ετσι αποφασισε να διανυκτερευσει εδω ΣΤΟ ΧΑΝΙ ΤΗΣ ΓΡΑΒΙΑΣ και στο 566..Εκαναν επιθεση τα λονκακια ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ, αλλα μεγαλος ο στρατος των σορτ.Δεν πειραζει φιλοι μας,εμεις φταιμε εδω ,αυτη η( παλιοομαδα) που ειναι φαρμακογλωσση ,οτι πει της βγαινει(της καθεται δηλαδη).Τι να κανω εγω?εχω μπλεξει με μεγαλη αληταρια εδω ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ.  Μαζευτηκαν τα πιο ζορικα πλασματα του πλανητη.Εχουν ολοι τους μυαλο ξηραφι,δεν βλεπετε πως μας σφαζουν με το βαμβακι μερικες φορες.Πανω στην τρελα τους προχθες την Δευτερα το βραδυ εβαλαν  αναλυση με ταλαντωτη,τι να κανω εγω ?Οτι θελουν κανουν,αλλα τους βγαινει  .Το σορτ που δωσανε ετσι ελαφρα την καρδια ,και χθες κατι παλιονουμερα τους βγηκαν.Λοιπον αρχιζω να τους φοβουμαι ,θα κανω ο,τι μου λενε και εσεις το ιδιο.Που ξερεις αυτοι ειναι ικανοι και  απο αποσταση να επειρεαζουν την αγορα.Μου θυμιζουν εκεινον με κατι ρολογια  που επερναν εμπρος και κατι φακες που φυτρωναν στην χουφτα του.Ετσι ειναι και οι δικοι μου εδω ,φυτρωνουν στο μυαλο τους συνεχεια  αριθμοι.Εγω την λεω την αμαρτια μου τους φοβαμαι,αλλα ,-αλλα- -αλλα ειναι αναλυταραδες με τα ουλα τους και απο εμενα εχουν ενα μεγαλο μπραβο ολοι τους.Ειχαμε πολλα μυνηματα φιλοι μου σημερα απο την αγορα,μα παρα πολλα θα τα μελετησουμε ολα και το βραδυ μετα τις 11 η ωρα θα τα διαβασετε στο μπλοκ ,η παλιοπαρεα συνεχιζει το εργο της.
Να εισθε καλα ,καλη ξεκουραση,θα συνεχισθουν οι ποιοτικες αναλυσεις που ξεκινησαμε ,περαν απο τους αριθμους του συστηματος μας,ειδαμε οτι διαβαζετε ολοι σας οτι ειναι ποιοτικο μπραβο σας.

Γεια σας φιλοι μας

δια την ομαδα

savil  6-7-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: