Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

Καλημερα σας

Φιλοι μας καλημερα σας
Εχει περασει και η πρωταπριλια,και τα ψεματα  που γραφονται ετσι ,οπως απαιτει το εθιμο.Διοτι πως αλλιως να παρουμε την κινηση της παρασκευης η σαν πρωταπριλιατικο ψεμα,η ενα δωρο εξ ουρανου στους ταλαίπωρους τους εγκλωβισμενους  η κρεμασμεους οπως συνηθιζω να τους αποκαλω εγω.Ναι νομιζω ηταν δωρο  εξ ουρανου, να βγαλουν τα δεσμα απο πανω τους τουλαχιστον τα τελευταια οταν ο δεικτης εκανε υψηλο 601 και η ΕΤΕ  5.36.
Οι δυνατοι δεν αφησαν την ευκαιρια να παει χαμενη και εκαναν την δουλεια τους μια χαρα και οσοι απο εμας καταλαβαν τι εγινε,καθαρισαν απο την παρασκευη το χαρτοφυκακιο τους.
Η αγορα φιλοι μου γενικα δεν προβλεπεται ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ,ουτε αστυνομευεται δια να συλλαμβανονται  οσοι κανουν αγορες με  RSI=80  
Επομενως η γνωμη μου ειναι ,οτι ο καθε ενας απο εμας εχει την ευθυνη των πραξεων του δια τις επιλογες του.Τουτο που βλεπω μπροστα μου  με τον ωριαιο RSI  να ακουμπαει σχεδον στο 100% των μετοχων  το 80 η καλυτερα μεταξυ 70 και 80 ,επαναλαμβανω αυτο που βλεπω μπροστα μου,αναβει τις μηχανες μου του σορτ,ξερετε εκεινες που δουλευουν αντιθετα απο τις αλλες .Ξεκινησαν απο σημερα να λειτουργουν σαν προγραμμα.Δεν μπορω να δω διαφορετικα τα πραγματα,τα κοιταζω απεδω-τα κοιταζω απεκει,παρα λιγο να το πιστεψω και εγω πως  τα πραγματα αλλαξαν,αλλα οπως σας εγραψα και προχθες στην αγορα θα περασει πολυς χρονος  δια να δουμε καποια  αλλαγη  στις αποτιμησεις.Τα προβληματα ειναι εδω,και μεγαλωνουν και οι περισσοτερες εταιριες εχουν τα μαυρα τους χαλια.Επομενως προσοχη στις επιλογες σας ,και να θυμασθε[ ουδεν λαθος αναγνωριζεται μετα την απομακρυνση απο το ταμειον].Επομενως βουταω το ταμειον απο τωρα και αυριο βλεπουμε ,αυριο ειναι μια αλλη ημερα δια ολους μας απροβλεπτη.Οσο δια μετοχες-το πορτοφολι σας [ να ειναι καλα] δηλ να  βασταει και θα βρητε οσες θελει η ψυχη σας,αρκει να ξερετε τι κανετε και γιατι το κανετε και πως  κανετε την δουλλεια  σας καλυτερα.Το μοναστηρι (η τσεπη σας) να εναι καλα και απο καλογηρους(μετοχες),θα βρητε οσους θελετε.

Καλημερα σας και καλη Κυριακη

savil 24-7-2011


Δεν υπάρχουν σχόλια: