Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

savil [καλημερα σας] 23-07-2011


23 Ιουλιου 2011
Φιλοι μου και φιλοι μας
 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ

Σαββατο πρωι και σημερα,χαλαρα μ' ενα καφε σε βαθεια κουπα,ηλθα να μιλησουμε και να πουμε τα δικα μας.Τι  αλλο να πουμε εμεις? Δεικτες,αρκουδες,ταυροι,τασεις και εμποδια,μετοχες,παραγωγα,τιμες,κερδη ζημιες κ.τ.λ.
Λιγα λογια ιστοριας .
η σελιδα μας περσυ τον Μα ι ο δημοσιευσε την επιστημονικη αναλυση  του υποφαινομενου  και στην συνεχεια  αυτη η μελετη (αναλυση) εγινε  μονιμη κατω απο τον τιτλο μας.Ηθελα να επισημανω ,οτι αυτη ηταν Η ΔΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ,  απο ιδρυσεως του ,οταν εγω ημουν αγέννητος φυσικα,και το σπουδαιοτερο δεν ειχα  χρηματιστηριακα δεδομενα ,προκειμενου να δω υψηλα -χαμηλα ,δεικτεςη ταλαντωτες.Ηταν και ειναι μια αναλυση που στηριζεται στην δικη της φιλοσοφια και στον τροπο εξαγωγης  ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ.
Δεν ηταν ουτε δια εμενα ευκολο να πιστεψω,οτι αυτο ηταν  κατι πολυ σπουδαιο,δηλαδη ηταν και ειναι η σπονδυλικη στηλη  της Ελληνικης ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΗς ΑΓΟΡΑΣ,αλλα και καθε μορφης εμποριου .
Ξερετε ποσες φορες ,ειπα εγω  ο ιδιος στον εαυτο μου// (αντε παρατα μας ρε παλαβε .Εισαι ψωνιο μεγαλο)//,ετσι αποκαλουσα εγω ο ιδιος τον εαυτο μου.Μετα σκεφθηκα ,πως αν ειναι κατι σωστο  και στεκει επιστημονικα,θα πρεπει ,να εχει εφαρμογη  και σε αλλες αγορες ,συμφωνα με τα δικα τους δεδομενα αλλα στηριζομενη στο ιδιο σκεπτικο αναλυσης,οπως το περιγραφω.Αρχισα τοτε να παιρνω μια -μια τις ξενες αγορες και σαν παλαβος προσπαθουσα να βρω ,αν η μελετη μου εχει  εφαρμογη ,αν η μελετη μου εστω και λιγο  μπορουσε να μου δωσει μια εικονα δια αγορες ,αγνωστες εντελως σε μενα, που δεν επισκκεφθηκα και ουτε ασχοληθηκα  χρηματιστηριακα ποτε με αυτες τις αγορες,μονο στην φαντασια μου υπαρχουν.
Απο την αρχη της ερευνας μου ,ειδα ενα  πραγματικο θαυμα ,να παρουσιαζεται  μπροστα μου.Η μια αγορα μετα την αλλη υπακουαν πληρως στην μελετη μου(διατριβη μου).Τοτε λοιπον ,αλλο που δεν ηθελα εγω .Αρχισε η  αναλυση  σε  ολους [Γερμανια,Αγγλια,ΓΑΛΙΑ,ΑΜΕΡΙΚΗ,ΤΟΚΙΟ τις πηρα ολες στην σειρα .Μετα μπηκα στα εμπορευματα,στα νομισματα κ,τλ.

//.Συμπερασμα = ολα μα ολα πατουσαν πανω στην μελετη μου ,ολα ηταν  ΕΜΠΟΡΙΟΝ  //.

Αφου λοιπον ηταν εμποριο καθαρο ,οπως οι πατατες και οι ντοματες,θα περιμενε καποιος να ισχυουν  και  οι κανονες του  εμποριου.Οι κανονες αυτοι δεν ειναι τιποτα διαφορετικο απο τον ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΗς.
Υπαρχουν ομως οι δυνατοι ολων των αγορων  που θα ελεγε καποιος χειραγωγουν τις αγορες.Ναι συμφωνω ειναι απολυτα χειραγωγημενες οι αγορες ,αλλα η χειραγωγηση αυτη εχει στοχο και δεν ειναι αλλος απο το κερδος των δυνατων.
Ομως  και οι δυνατοι δια να  αποφασισουν δια κατι, πρεπει να υπαρχει και //η μαγια της αληθειας// δια μια μετοχη η για μια αγορα.Ετσι λοιπον πατωντας πανω στην αληθεια ,δημιοργειται η υπερβολη ειτε προς τα επανω ,ειτε προς τα κατω .Εμεις ομως πρεπει να ειμαστε  γνωστες αυτων των κινησεων ,να διακρινουμε την πραγματικοτητα απο την υπερβολη και να παρουμε την καταλληλη θεση.
Να θυμηθουμε τωρα την περσυνη μου μελετη σαν ακολουθια ,τι μας ελεγε που ειναι γραμμενο και στον τιτλο.

----------789
--691
=======[592]
---493
-----------395

ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ,γνωριζετε ολοι ειναι τα δυνατα σημεια που βιωνουμε   απο την αρχη   του 2010.Προσφατα μαλιστα πριν λιγες ημερες το 504 μας προεκυψε ακριβως απο το 592 απο αυτο το σημειον  ξεκινησε η πτωση,κατι που σας το εδωσα αμεσως ως αφετηρια κινησης προς το 494 ,αλλα παντα ο δεικτης εχει αδυναμια  να κρυβει λιγους ποντους  ,λογω συνθηκων και ορμης της αγορας.Παραμενει ο κιδυνος  ακομη μιας μεγαλης πτωσης .Τωρα λογικο ειναι η κινηση απο το 504 να σταματησει στο 592 περιπου,ΔΗΛΑΔΗ Ο ΔΕΙΚΤΗς ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ  ,αν τα καταφερει στο 592 .Αυτος ειναι ο στοχος του.Χθες σταματησε στο 575 περιπου.Με περασμα πανω απο το 578 περιπου  ,σαν επομενο στοχο εχει το 592,δηλαδη το σημειον απο οπου ξεκινησε προς το 504 ,αλλα και το  σημειον της δομικης αναλυσης της
αγορας μας.
Θα ασχοληθω αργοτερα εντος της ημερας με περισσοτερα στοιχεια δια την εβδομαδιαια αναλυση.Τωρα απλα σας εγραψα λιγα λογια δια το ιστορικο της σελιδας και αυτο που ζουμε τουλαχιστον απο περσυ  τον ιδιο μηνα περιπου.

savil  23-7-2011
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
σημειωση σημερα 12-Ιανουαριου 2014
=================================
Η αναρτηση αυτη ηταν ο οδηγος μου  και παραμενει. Τα 5 σημεια του κυκλου[ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ] απο τις 578 μοναδες που εκανε τοτε ο δεικτης ως υψηλο  εχουν την εξης ειικονα.

578       υψηλον σημειον της καθετου διαμετρου

[373]     κεντρο του κυκλου 

168     κατω σημειον της καθετου διαμετρου

168 (χ-2)       270,5 (χ-1)              373 (χ)         475,5 (χ+1)                578  (χ+2)

Το σημειον των 373 μοναδων [περιοχη] κρατησε  ΠΡΟΣΦΑΤΑ δυο μηνες , σαν ενα πολυ σοβαρο εμποδιον στην πτωτικη επιθυμια του δεικτη.Ειχαμε  ελαχιστε ωρες μια διασπαση  του σημειου χωρις  φυσικα  δυναμικη.

Το σημειον 270,5 ηταν το τελος της διαδρομης απο τις 410,5 μοναδες.Ειναι ενα πολυ σοβαρο επιστημονικο σημειον,δια το οποιον σας εχω μιλησει πολλες φορες.Μαλιστα σας ειχα αναφερει πως ειναι το τελος της πτωτικης πορειας του δεικτη απο τις 411 μοναδες].

Αλλη μια αποδειξη πως οι αριθμοι δεν χανουν τις ιδοτητες των σε μια χρηματιστηριακη αγορα.
savil

Δεν υπάρχουν σχόλια: