Κυριακή 22 Ιουλίου 2012

savil //καλημερα// 22 Ιουλιου 2012





TEXNIKH ΑΝΑΛΥΣΗ -FTSE/ATHEX TOP 20 [savil ]: ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE /ATHEX.TOP 20[ 17 Ιουλιου 201...

απο την επικοινωνια μου ,με καλους μου φιλους ,διαπιστωσα ,οτι πολλοι,εχουν παρερμηνευσει τις αναρτησεις μου χθες και πιστευουν ,οτι μιλω πλεον δια ανοδο.Δεν συμβαινει κατι τετοιο.Ποτε δεν παιρνω ξεκαθαρη θεση,αν δεν εχω αποδειξεις.Δεν εχω αποδειξεις ,δια καμιαν κινηση.Φυσικα δυο ειναι τα ενδεχομενα

η
η χωρα θα τα καταφερει  [οποτε οποια αγορα υπαρχει και αν υπαρχει θα γινει ανοδικη καποια στιγμη]

η
η χωρα δεν θα τα καταφερει ,οποτε μας περιμενει το 58 κατω .

Αυτες τις δυο εκδοχες εχουμε και επανω σε αυτα στηριζεται καθε σκεψη μου.

ειδικα ομως δια το σημειον που βρισκεται ο δεικτης,το εγραψα με πολυ απλο και καθαρο τροπο στην αναρτηση 17-7-2012 με τον δεικτη να κλεινει στο 222,..και ηταν ενα βημα πριν την διασπαση και του τελευταιου σημειου στηριξης.Ανοιξτε την αναρτηση πιο πανω ,και θα δειτε με ποση ακριβεια ,περιεγραψα,οσα συνεβησαν απο την επομενη. Η ΕΕΕΚ ,εκανε την εμφανηση της περισσοτερο δυναμικα την Παρασκευη με το +5,..% ανοδο.Βλεπετε λοιπον με ποση μαεστρια περιγραφω τις συνθηκες που βιωνουμε σαν αγορα.Αλλα και με ποση μαεστρια οι //ΑΡΧΟΝΤΕΣ// της αγορας την χειριζονται την αγορα αυτη την στιγμη.ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΖΟΓΑΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.

savil  22 Ioυλιου 2012