Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

Χρηματιστηριον Αξιων Αθηνων[το κλεισιμο της αγορας σημερα 18 Ιουλιου 2012]


Κυριες Κυριοι

Ειχαν βαση  οι υποψηιες μου ,οπως τις εγραψα χθες βραδυ στην αναρτηση.Κατι δεν εδενε καλα ,στην καθοδικη συνεχεια.
ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ,διασταση ομοιομορφιας ,εις τα διαγραμματα βασικων μετοχων ,που σερνουν το αρμα της ανοδου και του  διαγραμματος του δεικτη.Σας ειπα εχω διχογνωμια μεσα μου και συνεχιζω να την εχω.Καποιες μετοχες βαζουν δυναμη να τραβηξουν την αγορα επανω και καποιες ,αλλες βαζουν φρενο ,να μην προχωρησει τιποτα,να μην αλλαξει τιποτα.
Ειναι ενα μυστηριο και θελει διερευνηση.Θα το προσπαθησω και θα το επιχειρησω εντος ολιγων ημερων. Επισης ο μικρος ογκος ,πλεον θελει αναλυση.Δεν ειναι τυχαιος,παραπλανητικος ειναι.
Υπαρχουν  θεματα, που αφορουν τις εταιριες και τα οποια δεν γνωριζω ,οπως και οι περισσοτεροι απο εμας.Απο την σημερινη ημερα,πρεπει να δουμε τον πολυ καλο ογκο στην μετοχη του ΟΤΕ,επισης την επανοδο της ΕΕΕΚ σε ανοδικη τροχια και μερικα αλλα θεματα απο την σημερινη συνεδρια.Η αγορα μας μπορω να πω ειναι [εγκυος,αυτο σας το υπογραφω,αλλα δεν υπαρχει μηχανημα να διαπιστωσουμε το φυλλο  του μωρου,αν ειναι δηλαδη ,αγορι η κοριτσι],επομενως πρεπει να περιμενουμε τον τοκετο ,ειτε στο 220 ειτε στο 239 και τοτε θα μαθουμε και το φυλλο του μωρου της αγορας και την οψη του.Ολα θα τα εξετασω ,ειδικα απο την νεα εβδομαδα,απο αλλη σκοπια.Αυτη η ψυχραιμια των πωλητων ,μου δημιουργει πολλα ερωτηματικα,οπως και η  φορμα λειτουργιας του χρηματιστηριου στην δεκαδα του [220 .....230].
Θα επανελθω το βραδυ ,με ο,τι νεωτερο εχω εντοπισει στην σημερινη συνεδρια.

savil  18 Ιουλιου 2012