Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

[ savil ] καλημερα 3 Ιουνιου 2012

Κυριες-Κυριοι

καλημερα σας

Ελπιζω πολλα απο αυτα που γραφω,να εχουν γινει κτημα σας.Οι τελευταιες αναλυσεις μου ,οπως παρατηρησατε ,στηριζονται σε στατιστικα δεδομενα,δηλαδη στην αληθεια.Αυτη ειναι η ΜΟΝΗ αληθεια,διοτι η αληθεια ειναι παντα μια και ειναι πραγματικο γεγονος ,που πηγαζει απο πραγματικα γεγονοτα.
Δεν περιμενω κανενα rsi  η adx  η χιλιαδες αλλους δεικτες ,να στριψουν  στην γωνια,και μετα εγω σαν ΒΛΑΚΑΣ  ,να τρεξω να πονταρω τα λεφτα μου.Οσοι θελετε ακολουθειστε το system savil και δεν θα χασετε ποτε  την αυτοκυριαρχια σας ,απο την καθημερινη σας εργασια ,πανω στις αγορες.
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ,πολυ υπομονη και μια καλη αρχη.Χρειαζεται αυτοκυριαρχια και τα πολλα κερδη να τα ασφαλιζετε τα βραδυα με αντιλογισμους.Ειχα και εγω αποτυχιες,μη νομιζετε ,οτι υπηρξα αλανθαστος,καθε αλλο θα ελεγα.Ομως αυτο δεν με νικησε,δεν με νικησαν τα λαθη μου ,αλλα εγω ενικησα τα λαθη μου και προσεχω πλεον.Η δουλεια μας θελει φαντασια,θελει ταλεντο,που και εγω δεν τα εχω ολα αυτα.Βλεπω μαθητες μου ,που ειναι απιθανα ταλεντα και φοβεροι εμποροι.Με υπερβαινουν σε πολλα .Αυτο φυσικα μου δινει χαρα,ναι χαρα πολυ μεγαλη χαρα.Πολλες φορες κανουμε τις δικες μας //ΚΟΝΤΡΕΣ// και //ΣΟΥΖΕΣ// ,πανω σε τεχνικες και σε διαφορες μετοχες.Ειναι μια ωραια δουλεια,με πολυ επιστημη και πρακτικη πανω στην αγορα,την ωρα λειτουργιας της,ετσι απλα και ζωντανα.Ενα πραγμα που πρεπει να προσεχετε επισης ,ειναι το αρχικο κεφαλαιο που ξεκινατε.Οποιο και αν ειναι το κεφαλαιο κινησης που διαθετετε,ποτε μην κανετε χρηση του 100%,ειναι λαθος.
Πιστευω οι κινησεις σας, πρεπει να αφορουν μονο το 10% του κεφαλαιου κινησης .Με ενα τετοιο σκεπτικο να ξεκινατε.Φυσικα υπαρχουν και αλλες οδηγιες,αλλα σε μια αλλη επαφη θα συνεχισω να σας λεω πραγματα,που αν τα πιστεψετε και τα ακολουθησετε,θα εχετε και καλα και μεγαλα αποτελεσματα στην δουλεια μας ,που ειναι το ΕΜΠΟΡΙΟΝ ΤΙΤΛΩΝ-ΑΞΙΩΝ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ.

savil  3/6/2012

Δεν υπάρχουν σχόλια: