Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

savil Καλημερα 18 Ιουνιου 2012

Κυριες-Κυριοι
καλημερα σας
καλη εβδομαδα

Χρειαζεται μεγαλη προσοχη σημερα και τις επομενες ημερες.
Εμεις ειμαστε εμποροι //αξιων και τιτλων// και τιποτα αλλο  τις ωρες της δουλειας μας.Η εβδομαδα που μας περασε,μας εδωσε μια αντιστροφη,την οποιαν παρακολουθησαμε ολοι μαζυ απο την στιγμη της γεννησης της.Η Παρασκευη εφερε τον δεικτη με τιμη κλεισιματος213,77.
Η διαδρομη ειχε ορμη μεγαλη και δεν αφηνε περιθωρια δια δευτερες σκεψεις και αναστολες.Πολλοι πιαστηκαν στον υπνο.Ο εθισμοςς στο κοκκινο του ταμπλο,τους εκανε διστακτικους,ατολμουςκαι δεν συμμετειχαν απο την αρχη σε αυτη την πορεια.Αυτη η πορεια πλεον ,θελει προσοχη δια νεες συμμετοχες.Εχει κινδυνο η εισοδος και μαλιστα πολυ μεγαλο.Ο κινδυνος αυτος πηγαζει ,απο την εικονα ,οπως την βλεπω μπροστα μου στον υπολογιστη,οπως εχει διαμορφωθει και αφορα τον ftse top 20.Χρειαζεται η κινηση αυτη να αποκτησει και ποιοτικα χαρακτηριστικα και να βαλλει τους εβδομαδιους  στατιστικους της δεικτες σε ταξη ,η καλυτερα ,στην πρεπουσα σειρα ,οπως την οριζει η επιστημονικη ταξη πραγματων,δηλαδη καταυξοντα αριθμο ημερων.
Εως οτου αυτο πραγματοποιηθει,η ανοδικη προοπτικη της κινησης,δεν αναιρειτε εφοσον υπαρχει τουλαχιστο μια προυποθεση που ειναι η εξης.

-ο ftse top20 ηγειται της κινησης ολων των αλλων δεικτων[στην περιπτωση μας ανοδικα].
Αυτη ειναι η αριστη αποδειξη της συνεχειας της πορειας.Υπαρχουν φυσικα και αλλες.
Σαν εφεδρικη θα ελεγα να εχουμε την σχεση

ftse top 20>κμο 2 εβδομαδων και η κινηση της ημερας   να ειναι θετικη(+)

Δεν θα τα πουμε ολα σημερα φυσικα,αλλα  προ ι οντος του χρονου.

savil 18  Ιουνιου 2012

σημ.Τα κειμενα μου αποτελουν ,πνευματικη μου ιδιοκτησια και απαγορευεται η αναδημοσιευση τους ,χωρις εγγραφη δικη μου αδεια.
σημ.Το blog ειναι ιδιωτικος χωρος,δημοσιευσης της επιστημονικης μου ερευνας και μελετης.
σημ.Η επικοινωνια μαζυ μου ειναι ελευθερη ,αλλα πρεπει να ειναι επωνυμη.