Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Χρηματιστηριον Αξιων Αθηνων (R) [Το κλεισιμο της αγορας σημερα 26 Ιουνιου 2012] savil


Kυριες-Κυριοι

Και τι δεν  ειχε σημερα η αγορα μας.Αυτα που παρακολουθω εγω,με τα δικα μου εργαλεια δουλειας,με
κρατησαν δια πολλες ωρες με κομενη την ανασα,απο αυτο που εβλεππα ,πως ερχεται και θα ειχε αμεσο αντικτυπο στο ταμπλο.Ενα τεραστιο σημα πτωτικο εβγαινε στις γραμμες μου στην περιοχη του 214 περιπου.Η ωρα ηταν περιπου 14.30.
Η αγορα αρχισε να λυγιζει ,λες και το βλεπατε ολοι εσειςκαι τρεχατε να ,ακυρωσετε τον πρω ι νο ενθουσιασμο σας.Εγω εδεινα εντολες σορτ γρηγορα. Tο σημα εδοθει εστω και ελαχιστα σαν εικονα και συμφωνουσε απολυτα στην κατευθυνση , με το μικροτερο σημα που μας ειχε δοθει στην περιοχη του 231 την Παρασκευη και μας εφερε ,ως το σημειον του θαυματος  σημερα το πρωι δηλαδη   στο 202.
Εκει που ολα εδειχναν θα χαναμε το 200,ως δια μαγειας ,οι εντολες αγορων ,ηταν ατελειωτες.
Εκεινη την στιγμη ανακοινωθηκε ο νεος υποργος Εθνικης Οικονομιας .Ολα αλλαξαν  ως δια μαγειας.Ειναι η ομορφια της δουλειας. Ειναι η στιγμη ,που η ελπιδα νικα τον φοβο.
Φθασαμε στο κλεισιμο.Δεν ηξερα τι ειχε συμβει,διοτι δεν προλαβαινω την ωρα της δουλειας να διαβασω τιποτα ,εκτος απο το ταμπλο.Μετα το κλεισιμο πληροφορηθηκα,τα νεα δια τον νεο Υπουργο εθνικης οικονομιας.Το μικρο σημα το πτωτικο απο το 231.ακυρωθηκε με χιλιοστα  στην δημοπρασια.Το αλλο το μεγαλο ,που μας εστελνε στο 191 ακομη και σημερα,ειναι σε ισχυ.Εχουμε ενα μεγαλο σημα πτωτικο ,χιλιοστων στην περιοχη του 214 .Φαντασθειτε ενα ψαλιδι που μολις εχει αρχισει να κοβει το υφασμα.Ειναι ακριβως στο ξεκινημα του. Φανταστικα πραγματακαι εργαλεια δια την δουλεια μας,μακρυα απο τα συνηθισμενα  σηματα μεσω ταλαντωτων κ.τ.λ.
Νομιζω θα  εχω πολυ δουλεια αποψε , δια να αναλυσω την ημερα.Ελπιζω να τα καταφερω.Ελπιζω να σας δωσω εστω και αργα αποψε τα πορισματα μου.

savil  26-6-2012