Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

DAX (r) 30 TECHNIKI ANALYSI [savil] 20 Ioυνιου 2012


Καλημερα φιλε  DAX , ναι θα τα πω ,οπως μου τα ειπες χθες βραδυ στο τηλεφωνο,μην ανησυχεις,ενταξει θα τα πω ολα.
Με συνγχωρειτε Κυριες-Κυριοι,το ξερετε εχω ιδιαιτερη φιλια ,με τον DAX(r) 30.
Τι να κανουμε ,εχω και εγω τις αδυναμιες μου,σε προσωπα και σε δεικτες,αλλα πανω απολα στο εμποριον και τις αγορες.

λιγη ιστορια δια τον dax
==================

υψηλο σημειον     7282     μοναδες
χαμηλο σημειον   5345          ,,
κλεισιμο               5784          ,,

Αυτα φιλοι μου ειναι
1ον)  το υψηλον σημειον του Αυγουστου του 2011 που εκανε ο dax 30
2ον   το  χαμηλο σημειον              ,,            ,,                 ,,                 ,,
3ον) το  κλεισιμο   του Αυγουστου του 2011                       ,,

Επομενως ο δεικτης κινειται μεσα σε αυτο το πλαισιο τιμων και προσπαθει να βγει ,εξω απο αυτο το πλαισιο.Με το προσφατο υψηλο 7195,πλησιασε πολυ αυτο τον στοχο,αλλα δεν τα καταφερε να τον πραγματοποιησει και να βγει εξω απο το 7282.
Τωρα εκανε μια κινηση προς το 5345 μηπως και το διασπασει,αλλα ακομη ουτε αυτο θελει να συμβει.Ετσι λοιπον κανει βολτες περιπατου μεταξυ αυτον των σημειον.
Αν υποθεσουμε ,οτι το υψηλο σημειον του Αυγουστου του 2011 ,οπως και το χαμηλο του Ιδιου μηνα ,ειναι ενας χρηματιστηριακος κυκλος μηνιαιος[ μαλιστα δια εμενα εναι 100% χρηματιστηριακος κυκλος],τοτε αυτος ο κυκλος εχει και το κεντρο του.Ποιο ειναι αυτο?ΑΠΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ,ΠΑΝΕΥΚΟΛΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.
Το κεντρο του χρηματιστηριακου κυκλου του Αυγουστου του 2011 ειναι η μεση αποσταση των ακρων του ,δηλαδη το 6313.Ο φιλος μου λοιπον ο dax 30 κανει τις βολτες του γυρω απο αυτο το κεντρο.Οταν ειναι κατω απο αυτο θα εχει ταση προς το 5345.
Οταν κινειται πανω απο το κεντρο θα εχει ταση προς το 7282.
Ετσι τοσο απλα και τοσο κατανοητα,χωρις  αποκρουστικες  σαλτσες στην μυρωδια και στην γευση,απαρχαιομενων μεθοδων παρακολουθησης της συνχρονης τεχνικης αναλυσης ,αλλα με απλοτητα και λογικη ,μεσα απο τα κειμενα του savil  και της μελετης του.

============7282  υψηλο Αυγουστου 2011

.....6313  η μεση τιμη Αυγουστου 2012[κεντρο του κυκλου]

============5345 χαμηλο σημειον Αυγουστου 2011

savil 20 Ioυνιου 2011