Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

[επαναληψη ,επικαιρη ,οσο ποτε αλλη φορα] ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ [ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ]

Η μετοχη της Εθνικης πλησιαζει το σημειον κλειδι ,της πορειας της.Δια εμενα ειναι παρα πολυ σημαντικο σημειον το 1,78.Αν η μετοχη διασπασει το σημειον αυτο,και διατηρησει αυτο το σημειον κατω απο την τρεχουσα τιμη της,τοτε θα εχουμε καποια πολυ σοβαρη ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΩΝ.

δεν νομιζω ,οτι εχουν αλλαξει τα αρχικα σχεδια,οπως εγω τα εχω στο μυαλο μου,οτι πιθανον εχουν σχεδιασθει.Περιμενω το 1,78  και εγω με ιδιαιτερη παρατηρητικοτητα,αν παει ως εκειη μετοχη,οπως και την συμπεριφορα της σε τυχον ανοδικη διασπαση του σημειου.Εδω παιζεται και η ολη πορεια του ftse top 20.Aπο τους υπολογισμους μου νομιζω το 1,78 της ΕΤΕ ΣΥΝΔΥΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ  248 ,του ftse top 20 .Βεβαια η απολυτη συνδεση 1,78 και 248  ,ειναι δυσκολη,διοτι υπαρχουν και αλλες μετοχες με ιδιαιτερη δυναμη,οπως ΟΠΑΠ-ΔΕΗ-ΟΤΕ.
Η αναρτηση δια την Εθνικη και το σημειον κλειδι,γραφτηκε εδω και πολυ καιρο[αρχας Απριλιου] .Ομως δια σκεφθειτε ο,τι το προσφατο χαμηλο 0,89 της μετοχης ειναι το 50% του 1,78,και τα μηχαμηματα ,δεν δουλευουν προγραμματα με χιλιοστα,αλλα βασικες διαιρεσεις των αριθμων με ακεραιια ποσοστα και ισα διαστηματα μεταξυ τους.

savil-20 Ioυνιου 2012 
 

: ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ [ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ]: Δεν γνωριζω τι θα γινει αυριο κυριες και κυριοι. Δηλαδη 1ον)  αν η μετοχη θα ειναι? στο ταμπλο 2ον)  αν ειναι σε ποια κατηγορια θα εινα...