Κυριακή 17 Ιουνίου 2012

[η μελετη μου] Χρηματιστηριον αξιων Αθηνων[μια ματια στην αγορα[ ...

Κυριες -Κυριοι
υποκλεινομαι ,μπροστα σας,σαν τον μαεστρο ενος κονσερτου,που εδωσε πριν λιγο,μαζυ με την ορχηστρα του.Ειναι απο τις στιγμες εκεινες,που δεν μπορω να δωσω εξηγηση σε πολλα πραγματα ,γιατι συμβαινουν.Απλα ξερω θα συμβουν.
Πολλες φορες ,τα ερμηνευσα,μεσα απο στοιχειωδεις αρχες,της Γεωμετριας και ειναι αληθεια στηριζομαι σε αυτες τις αρχες και τις χρησιμοποιω.Ομως μη νομιζετε ,οτι μπορω να αυτοαναλυθω,η να αυτοαναγνωστω.Και εγω κινουμε στο αγνωστο και μερικες φορες ,δεν ακολουθω αυτα που ξερω και γραφω.Θα ηταν πολυ περισσοτερες οι επιτυχιες μου στα κειμενα μου,αν μπορουσα να μελετησω και εγω τον εαυτο μου.Η αναρτηση που σας δινω, να επαναλαβετε την αναγνωση της, εγινε στις αρχες Φεβρουαριου. ΕΚΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟΝ 311[ο ακριβης αριθμος ηταν και ειναι 311,7 και εγω τον στρογγυλοποισα στο 311,δια περισσοτερη αντοχη,αλλα το σωστο ηταν 312 σαν στρογγυλοποιηση.] ,ΟΠΩς ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ,που επαναλαμβανετε.Ηταν πολυ χαρακτηριστικη ο ονομασια του ,διοτι το θεωρουσα ΒΑΣΗ εξελιξεων και ετσι απεδειχθει τελικα.διοτι
εβδομαδιαο υψηλο στις 22 Μαρτιου του 2012,οπως επισης και η επομενη εβδομαδα 23 Μαρτιου 2012 ηταν 309,62.Δεν διεσπασθει ανοδικα η γραμμη βασης στο 311 ειχαμε ταση εξισωσης δεικτων 10 δυνεδριες [συν δυο ακομη περιπου].Μετα ακολουθησε το δρομολογιο ,οπως ακριβως σας το ειχα δωσει με τελευταιο σημειον το 112[θα σας μιλησω δια  αυτο το σημειον αλλη ημερα,υπαρχει μελετη]
 Αυτο που μου κανει εντυπωση πολυ μεγαλη ειναι η συσχετιση του 311 με το 168 .Εχουμε μια απολυτη συσχετηση.Εγω περιμενα σαν σημειον αντιδρασης το 152 περιπου,ομως τελικα ηταν το168 ,διοτι υπηρχε σπουδαΙος λογος και αυτος ειναι η απολυτη συμμετρια των αριθμων.Φυσικα η κινηση ειναι σε εξελιξη ακομη,αυτο δεν πρεπει να το ξεχναμε,οπως επισης ο δεικτης τακτοποιει μια ,μια τις υποχρεωσεις του.

[η λογικη των αριθμων ,της γεωμετριας,αλλα και η πραγματικοτητα, μεσα απο αυτα]
============================================================
Ο δεικτης λοιπον σε στρογγυλοποιημενο αριθμο εκανε υψηλο 360 μοναδεςως μεγιστο υψηλο προσφατα.Αν παρουμε ως βαση ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ το 312 τοτε εχουμε το βημα κινησης του δεικτη ,οπως σας το εχω δωσει αρκετες φορες σαν θεμα.

[360-312=48 μοναδες] επομενως ο δεικτης θα κανει βηματα των 48 μοναδων και σε αυτα τα σημεια θα εχουμε εξελιξεις. να δουμε τωρα αυτα τα βηματα τι αριθμους μας δινουν[ΣΗΜΕΙΑ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΩΣ ΕΜΠΟΔΙΑ].

360-48=312 [αρχη της μεγαλης πτωτικηε διαδρομης]
312-48=264[κλεισιμο την 4/5/12 εκλογες και η μεγαλη πτωση]
264-48=216[εδω ειναι το μεγαλο εμποδιο του δεικτη δια την Δευτερα που ερχεται]
216-48=168 [το σημειον αντιστροφης-προσφατο χαμηλο]

savil  17 Ioυνιου 2012.

[Σας κουραζω το ξερω.Ευχαριστω οσους εχουν υπομονη και με διαβαζουν].

σημ. Τα κειμενα μου αποτελουν πνευματικη ιδιοκτησια και απαγορευεται η αναδημοσιευση τους,χωρις  την εγγραφη αδεια μου.
-ο χωρος του blog ειναι ιδιωτικος χωροςκαι οι αναρτησεις μου, προσωπικη ερευνητικη εργασια.