Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Νομπέλ Οικονομίας

καλο ειναι να μαθαινουμε και λιγα πραγματα για την οικονομια μεσα απο βραβευμενους  επιστημονες.
Μου αρεσαν οι δυο επιστημονες,αν και δεν εχω διαβασει το εργο τους,αλλα μου αρεσε η μεθολογια τους.Στηριζονται στην  ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ και στην  ΔΟΜΙΚΗ οικονομια.Αυτο με συγκινει ιδιαιτερα ,διοτι εγω με αυτες τις δυο μεθοδους δουλευω εδω και πολλα χρονια,πρωτοποριακα και σαν εννοιες ακομη ,και πανω σε αυτα στηριζεται ολη η δουλεια μου και η σκεψη μου.Στην δομικη αναλυση και στην στατιστικη επιστημη ως το κατεξοχην στοιχειον αποκαλυψης της πραγματικοτητας.
Απο μενα ενα πραβο για την μεθοδολογια τους ,οσο για το εργο τους θα το διαβασω πρωτα.Περσυ ειχαμε και ενα Ελληνα με το βραβειο οικονομιας ,τον καθηγητη  μας Κον Πισσαριδη.

βεβαια διαφωνω με τον καθηγητης μας σε πολλα απο αυτα που γραφει ,αλλα οφειλω να τον σεβομαι διοτι δεν συμφωνουν παντα οι ανθωποι,αλλα και γιατι ειναι  το αιμα μας.

Νομπέλ για τη σχέση αιτίας και αποτελέσματος στην Οικονομία - Οικονομία