Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ATHEX TOP 20 [20-7-2011]

Φιλοι μου γεια σας

Με απλα λογια θα σας πω, προσεχετε παρα πολυ.Το επαγγελμα μας δινει πολλες ευκαιριες ,χιλιαδες ευκαιριες δια να εχουμε καλα αποτελεσματα  απο την δουλεια μας ,αρκει να την ξερουμε καλα αυτη την δουλεια που κανουμε,διαφορετικα  πηγαινουμε στο παρακατω μαγαζί που ζητουν υπαλληλο για ολες τις δουλειες.Μη σας πιανει η πρεμουρα με τη Πεμτη και βλακιες με ολα αυτα που μας βομαρδιζουν.Δια εμας ειναι οπως ολες οι ημερες με καμια διαφορα,εκτος απο μια προειδοποιση ετοιμασθείτε δια το χειρότερο δια να απολαυσετε  τα καλύτερα, αν ελθουν τοσο καλα νεα απο στην συνοδο.Εγω προσωπικα αμφιβάλλω, οι ευρωπαιοι να μην βιασουν για αλλη μια φορα την Ελλαδα.Προσωπικα  αυριο τεταρτη , εως το κλεισιμο θα μηδενισω ολες τις θεσεις μου και θα περιμενω μετα τα βιτσια των Ευρωπαιων να συνεχισω την δουλεια μου.Ποτε την δουλεια μας δεν πρεπει να την παιζουμε κορωνα γραμματα,διοτι παυει να ειναι εμποριο και γινεται  τζογος ,κατι το οποιο εμενα προσωπικα με αφηνει παγερα αδιαφορο.Οι φιλοι μου οι  ΣΟΡΤ ας,ετοιμασθουν ισως να εχουμε καλο σημειον εισοδου ,αλλα μετα την παρασκευη και αν ελθει.Ουτε εσεις πρεπει να αφησετε ανοιχτους λογαριασμους .
Τεχνικα σας εχω πει οτι μετα το 504 πηγαινουμε στο 524 το οποιον αποτελει σοβαρο εμποδιον δια τον δεικτη τοσο στην ανοδικη του πορεια ,οσο και στην καθοδικη του πορεια.Ειναι ενα σημειον  που σηματοδοτει κινηση ,και ειδικα αν ο δεικτης περαεσει και το 528 δυνατα και σταθερα .Αν συμβει αυτο τοτε η τιμη στοχος ειναι το 552.
Δια να συμβουν αυτα χρειαζονται καποιες προεργασιες και μια απο αυτες ειναι ο δεικτης σταθερα να κινειται πανω απο το 516.Αυτο το σημειον πρεπει να γινει βαση του δεικτη ,χωρις να την διασπαση καθοδικα.Ετσι λοιπον αν εχουμε αυτη την προυποθεση  νομιζω ο δεικτης θα κινηθει προς το 524 και μετα στο 528 κοιταζοντας σαν σημειο  στοχο τις προσεχεις ημερες το 552 .Φυσικα αυτη η διαδρομη δεν νομιζω πως μπορει να καλυφθει ολη αυριο.Εμεις ομως πρεπει να ξερουμε ολη την διαδρομη που ενδεχομενως κανει ο δεικτης  ως το τελος της εβδομαδας.Δεν βρισκω ερεθισματα δια κατι περισσοτερο.Αν εχω σε λιγες ημερες δεν το ξερω,αλλα ειμαι πολυ κουμπωμενος .Διαδρομη κατω απο το 516 οδηγει σε νεα χαμηλα .[504-(524-528)-552
(+)===========516 οριον δια ανοδικη πορεια.
(-)


τα κειμενα μου δεν ειναι προταση δια χρηματιστηριακες πραξεις.Ειναι μια απλη ερευνα εκπαιδευτικου χαρακτηρα.


αυτα και αποψε καλη επιτυχια σεοτι κανετε.


savil 20-7-2011  

Δεν υπάρχουν σχόλια: