Σάββατο 16 Ιουλίου 2011

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ

καλημερα σας φιλοι μας.
καρδια καλοκαιριου και ο ηλιος λιωνει σιδερα.Οι παραλιες,φτιαχνουν μπρουτζινα κορμια,και στα χωρια δειλα -δειλα ερχονται τα χελιδονια .Ναι εκεινα τα χελιδονια που εφυγαν την δεκαετια του  50 και μετα ως το 80 περιπου. Ναι γυρνουν οι ανθρωποι στα χωρια τους (η πρεπει να γυρνουν),σαν τα χελιδονια την ανοιξη απο την αφρικη.Αχ και να μπορουσα να ξαναπαιξω μια δηλωτη η μια πρεφα κατω απο τον πλατανο και την ακακια του χωριου μου,εκει κοντα στην αγαπημενη Κυπαρισσια.Αχ και να μπορουσα εστω και δια ημερα να ξαναβοσκισω το κοπαδι μου (του πατερα μου).Αχ για μια στιγμη να μπορουσα ναρμεξω τις γιδες μας,και να πιω  εκεινο το αρωματησιο  γαλα τους γεματο φρεσκαδα και αφρη.Αχ....αχ....αχ...πολλα τα αχ φιλοι μου ,οπως και καθε ανθρωπος.Πληροφορηθηκα γυρνουν οι ανθρωποι στα χωρια τους,(σαν τα χελιδονια την ανοιξη),πληροφορηθηκα οτι ξαναγινονται κοπαδια που βοσκουν στα βουνα μας,πληροφορηθηκα πως οι ανθρωποι ψαχνουν να βρουν τις ιδιοκτησιες τους.Μπραβο καλο σημαδι αυτο.Ετσι θα γεννηθη η νεα Ελλαδα,ναι μεσα απο την ερηπωμενη υπαιθρο,μεσα απο τα ξεχασμενα κοπαδια,μεσα απο μια νεα ζωη στο χωριο,Mετα θα διαδοθει στην πολη,και μετα στην πρωτευουσα.Ας ειναι, κατι ειναι και αυτο,δινει ελπιδα,εγω θα ελπιζω και θα περιμενω με το αρωστημενο μου μυαλο κολυμενο στο παρελθον.Ειμαι οπαδος της ιδεας,//οτι ο ανθρωπος οταν χανει τον δρομο του ,ξαναπιανει το νημα απο την αρχη// και αρχη ειναι το χωριο,ειναι η υπαιθρος,ειναι η επαρχια,το μονο αναγκαιο προσον θεληση και εργατικοτητα και ενα ονειρο ναι ενα ονειρο ,// να κανω το μεγαλυτερο καιτο καλυτερο κοπαδι του χωριου//.

savil 16-7-2011

[βουκολος]

Δεν υπάρχουν σχόλια: