Σάββατο 16 Ιουλίου 2011

ΔΕΗ χρηματιστηριο αξιων Αθηνων 15-7-2011

Oλοι θα παρατηρησατε ,τι εγινε με την ΔΕΗ στο ταμπλο.Οι μανιωδεις πωλητες,εγιναν μονομιας αγοραστες.Κολπακια  για αρχαριους.Λοιπον πρεπει να εισθε πανεξυπνοι,να μη μασατε με τιποτα και πανω απολα να μην σας πιανουν Κωτσους και ανημερωτους.Τι σκεπτομαι εγω να κανω? Τους κορο ι δεψα και δεν με τρομαξαν με τιμες κατω απο το 9  και αγορασα δηλαδη με απλα λογια τους ξεφρακωσα στο προγραμμα τους για δηθεν απαξιωση του χαρτιου.Ξερω ομως οτι το 1ον σημειον σαν εμποδιο ειναι το 9.18 περιπου.Αν το διασπασει ανοδικα παει βουρητη στο 9.7 περιπου.Ομως δια να γινει αυτο ,περναει ενα τεστ στο 9.28 (κινητο σημειον).Αν αυτο το σημειον το διασπασει σταθερα χωρις πισωγυρισματα κ.τ.λ.εγω θα περιμενω το 9.70 και αναλογα τις συνθηκες ,θα δω τι θα κανω σε εκεινο το σημειον,ισως ρευστοποιησω ισως οχι,ειναι αποφαση που θα παρω οταν παει αν παει εκει.Τωρα πρεπει να δεσω καλα την δουλεια με το  κοματι [9,18-9,28].Αν δω οτι οι δυνατοι δεν θελουν να φυγουν απο την περιοχη τοτε μπορει να ρευστοποιησω και να περιμενω,διοτι αυτοι πολυ πιθανον να θελουν να επαναλαβουν το πειραμα  με κινηση του χαρτιου κατω απ το 9.Εγω παλι θα αγοραζω με στοχο το 8 ως μικροτερη τιμη.Θα τους περιμενω με μικροαγορες στην αρχη, ως τον πυθμενα και μετα στο γυρισμα φορτωνω το καραβι μου οσο πρεπει και οσο επιτρεπουν οι κανονες.Εγω αυτο σκεπτομαι να κανω και ειναι σε πληρη εφαρμογη,εσεις να κανετε αυτο που νομιζετε .Δεν δινω σε κανεναν συμβουλη δια χρηματιστηριακες πραξεις,αυτο ειναι ευθυνη του καθενος απο εμας.Ετσι βλεπω τα πραγματα φιλοι μου και απο Δευτερα παλι στην //ΛΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ // θα ειμαι,θα ακουω που θα φωναζουν  πισω απο του; παγκους //εχω ωραιες ντοματες// πω! πω! τι τιμες ειναι αυτες?Το αφεντικο τρελαθηκε και ταβαλλε στην φθηνεια.
εγω θα ακουω ολο αυτο το βουητο,αλλα θα ψωνισω την καταλληλη ωρα στην καταλληλη τιμη και πανω απολα ξερω τι ψωνιζω και γιατι?.Ο καλος εμπορος  τιτλων και αξιων ,απο την αγορα του κερδιζει(ποσο αγορασε?).


και ο καλος πωλητης πρεπει να σκεπτεται  το [η φθηνεια τρωει τον παρα]




savil 15-7-211

Δεν υπάρχουν σχόλια: