Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

ΙΝΤΡΑΛΟΤ χρηματιστηριο αξιων αθηνων.

η σελιδα και ο υποφαινομενος σας εγραψε λιγα λογια για την Ιντραλοτ.ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΑ ΠΟΛΛΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ ,και επειδη σας υποσχθηκα θα δωσω περισσοτερες πληροφοριες ,τηρω την υποσχεση μου.

1) συνολον ενεργητικου=1.097 δις

2)αριθμος μετοχων  =159 εκ.μεοχες

3)πωλησεις  1ου τριμηνου=300 εκ.

4)καθαρα κερδη μετα φορων και δικαιωματων μειοψηφιας=7 εκ ευρω

5)προυπολογισθεντα κερδη απο εμας  εδω =4χ7=28 εκ

6) Ταμειον=141 εκ

7)απαιτησεις=187

8)μακροπροθεσμα δανεια=477 εκ

να λειφθει υποψιν ,οτι μεγαλο μερος των χρεωστικων τοκων καλυπτεται απο πιστωτικους τοκους,επομενως δεν υπαρχει  οπως το βλεπω προβλημα χρηματοδοτησης.,ειναι σοβαρες οι καταθεσεις που εχει η εταιρια.

9)  p/e =1.24/0,2304 =5,38 [ με σημερινη τιμη κλεισματος και κερδη μετοχης το 2010.Περιπου σε αυτα τα επιπεδα  φαινεται θα κυμανθουν και εφετος,εκτος και μας πεταξει τιποτα ζημιες στο εξαμηνο]

γενικα εχει πολυ καλα στοιχεια,αλλα και αυτοι που πωλουν καραβια μετοχες χαζοι ειναι?Και αν επισης ειναι η σουπερ ευκαρια πως την αφηνουν και πηγαινει χαμενη οι μεγαλομετοχοι?,διοτι εχει το 50% των
μετοχων της να ανηκουν , σε μεγαλομετοχους ,με τους γνωστους Κοκκαλη και Αντωνοπουλο ,αλλα και καποιες εταιριες  αλλες.Δεν την εχω δια κακη εταιρια ,αντιθετα την εχω δια καλη εταιρια,με μια διεθνη παρουσια,αλλα και τα καλα πεθαινουν πολλες φορες.Νομιζω υπαρχει σκοπιμοτητα  στην χρηματιστηριακη
αποτιμηση.Ισως μερικοι να γνωριζουν πραγματα που εμεις δεν γνωριζουμε ,βλεπετε και η εσωτερικη πληροφορηση καταληγει σε περιπου τετοιες συμπεριφορες.
βεβαια ειδα εχει  ασταθεια  στην κερδοφορια,λογω συναλλαγματικων διαφορων,αλλα και μερικα κολπακια με χρηματοοικοομικες πραξεις με ζημια.Ισως να ειναι αντισταθμιζα  στο συναλλαγμα,αλλα εκει γραφει ζημιες στις χρηματοικονομικες   υποθεσεις.
Νομιζω σας εδωσα τις πληροφοριες που μου ζητησατε,το τι θα κανετε ειναι δικος σας θεμα.εγω δεν κανω προταση δια χρηματιστηριακες πραξεις.Αν με ρωτατε τι εκανα εγω,σας απαντω οτι εχω κτισει θεση  λονκ (πολυ μικρη εδω στα χαμηλα αυτες τις ημερες).

savil


Δεν υπάρχουν σχόλια: