Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

μια ματια στο ανοιγμα της αγορας[Χρηματισηριον αξιων Αθηνων]12-7-2011

καλημερα σας φιλοι μου

Ειμαστε ακομα  ζωντανοι στην σκηνη.......
Φυσικα αναμενω χειροκροτημα,αφου σας ειπα τι μου ειπε (ο δεικτης)την κυριακη το μεσημερι που γευματισαμε μαζυ και σας το εγραψα το βραδυ,χωρις φοβο και παθος..Λοιπον μια ανακωχη τωρα ,προκειμενου να μετρησουμε τις ζημιες και τα κερδη.Ηκινηση προς τα κατω ηταν αναγκαια,δεν ηθελε πολυ μυαλο να το υποθεση καποιος.Ηταν αναγκαια διοτι εδωσε ζωντανια στην αγορα.Η αγορες χωρις ζωντανια ειναι ασχημες και χωρις νοημα.Πρεπει να αναβουν τα αιματα,αυτο λοιπον εγινε αναψαν τα αιματα,και τωρα θα μπουμε σε κανονικο ρυθμο  .Φυσικα  το τι θα κανει ο καθε ενας απο εμας ειναι δικο του θεμα,εγω εχω εκφρασει αποψη σε προηγουμενες αναρτησεις ,και προσωπικα το εφαρμοζω.Εκλεισα τα σορτ  μου σημερα ,ας κερδισουν και αλλοι,δεν ειμαι μονοφαγας.Υπαρχουν ασύλληπτες ευκαιριεςκαι προσπαθω να τις εκμεταλλευτω στο επακρον,μαζυ φυσικα και με τους μαθητες μου,που ειναι κοματι απο την ζωη μου.

λοιπον ολα καλα ολα ωραια

εμεις ειμαστε η πιο καλη παρεα     [ εμεις και εσεις μαζυ]


δια την ομαδα της σελιδας

savil

Δεν υπάρχουν σχόλια: