Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

μια ματα στο κλεισιμο της αγορας[Χρηματιστηριο αξιων Αθηνων] 13-7-2011

Φιλοι μου γεια σας
Χθες ειχαμε ενα κλεισιμο παραξενο ,εγω το δεχτηκα ωςκανονικο ,αν και ειχε μεσα του ψεγαδια.Σημερα ηταν η αποκατασταση της ταξης.Ετσι ειναι .Τα πραγματα ηλθαν κανονικα στην σειρα τους .Mε μπερδεμενα συναισθημτα και φοβιες για τους πολλους η σημερινη ημερα .Ηρεμια ,ουτε ενα μποφωρ δεν ειναι το σημερινο κυματακι.Δεν πρεπει τοσο ευκολα να σας πιανει η θαλασσα και να θελετε (σακκουλα)(που το θυμηθηκα   και αυτο).
ΟΛΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΤΑΞΗ.Οι δυνατοι τοση προσπαθεια κατεβαλλαν να σας πεισουν να γινετε αγοραστες στο 570 και στο 590,για να σας εχουν πωλητες τωρα.Νομιζετε ετσι τοσο ευκολα και τοσο γρηγορα, θα ελθουν να σας ξεκρεμασουν?τοτε γιατι να το κανουν?και να σας κρεμασουν στα υψηλα?.Υπομονη ,ολα θα ισιωσουν(ακομη και ο νουρος του συλου) δηλαδη (η ουρα του σκυλου ) ,θα ισιωσει,οχι ο δεικτης που ειναι ευκολη υποθεση.Ολα θα εχουν καλη εξελιξη φιλοι μου αυτο πιστευω ,αλλα χρειαζεται και μυαλο.Χρειαζεται νιονιο και να κανουμε καλα τις δουλιες μας.

ειχα πολλες διακοπες  ρευματος και δεν παρακολουθησα κανονικα την αγορα,αλλα θα την μελετησω τωρα και το βραδυ ελπιζω να μπορω να σας γραψω την αναλυση μου ,διαφορετικα  δεν ξερω και εγω ποτε θα την διαβασετε,αλλα μεχρι να ανοιξει αυριο η αγορα θα εχει γινει καποια στιγμη η αναρτηση.
καλη ξεκουραση και καλο απογευμα


savil  13-7-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: