Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

μια ματια στο ανοιγμα της αγορας[Χρηματιστηριον αξιων Αθηνων] 13-7-2011

φιλοι μου γεια σας

Ουφ με αυτες τις διακοπες ρευματος που εχουμε και φυσικα και διακοπη ΙΝΤΕΡΝΕΤ ,αυτος ειναι ο λογος που δεν βγηκα νωριτερα.Σαν λιονταρι στο κλουβι ήμουν,(εδω που τα λεμε τι λονταρι ?ενα ψευτολιονταρι δηλαδη)αλλα ας ειναι.Σημασια εχει πως αισθανεσαι.Λοιπον νομιζω φοβαται ο Γιαννος το θεριο και το θεριο τον ΓΙΑΝΟ(εγω ειμαι ο Γιαννος ετσι?),αυτο βλεπω οτι υπαρχει στην αγορα σημερα.Εσεις ομως εχετε απο χθες βραδυ  ενημερωθει τι ειναι αλλαγη τασης,και είδατε με τα ιδια σας τα ματια πως ο δεικτης ενω ηταν ελαχιστους ποντους απο το προχθσινο κλεισιμο δεν το εκανε.Αυτο σαν δευτερο σημα σε ενα φιλο που ηθελε πριν λιγες μερες να με ερωνευτει οπως ειπε για τις μικρες αποστασεις.Ετσι δουλευουν τα μηχανηματα των δυνατων με αλγοριθμους και οχι με την λογικη την δικημας.Φυσικα στον φιλο δεν κρατω καμια μομφη ,αντιθετα τον συνχαιρω που ειχε το θαρρος να το πει δημοσια,ετσι και αλιως φιλαρακια ειμαστε.
φιλοι μου αν υποθεσουμε οτι ερχετε ενα καλο νεο απο το μυστικοσυμβουλιο ων αγραμματων ευρωπαιων,με τα τσιγκινα βρακακια, τοτε η αγορα ψαρευει σε αυτα τα νερα ησυχα χωρις θορυβο και φανφαρες,αλλα με μπολικη σκοπιμοτητα.Ειναι και αυτα τα τεστ ,γεμισαμε τεστ ,μαλλον τεστ ΠΑΠ θελουν ολοι τους ,επομενως τυπικα και αυτα καθυστερουν την πορεια.Εγω εχω χαρακτηρισει την περιοχη ,να μην τα λεμε 100 φορες ,οπως και τις ενεργειες τις δεουσες.Προσωπικα ειμαι  αγοραστης και οπου βγει.
 δικαιουμε  και εγω να κανω λαθος μια φορα δημοσιως.

αυτα προς το παρον  ,


savil 13-7-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: