Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Μερίδιο | AG Telekom Γερμανική | 555 750 | DE0005557508

Μερίδιο | AG Telekom Γερμανική | 555 750 | DE0005557508: "–


 ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ  σεβομαι και αγαπω τις μεγαλες επιχειρησεις οποιας εθνικοτητας και αν ειναι,πολυ δε περισσοτερο  της Γερμανικης τηλεφωνιας,που ειναι μια ευρωπα ι κη  εταιρια.Αφιερωνω  αυτη την αναρτηση στην μεγαλη αυτη εταιρια,και θα ελεγα σε πολλους Ελληνες επενδυτες ,ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΥΤΗς ΤΗς ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗς ΕΤΑΙΡΙΑς και γιατι οχι να μην επενδυσουν ,αν φυσικα  το επιθυμουν και το εγκρινουν..Προσωπικα θα το κανω.Θελω να συνεχισω να χαιρομαι με τις επιτυχιες της ,κα θελω να σεβαστουν πολυ τον ΟΤΕ και τους Ελληνες,οπως εγω την Γερμνικη εταιρια και τους φλους μου στην Γερμανια.Καλη τυχη  να εχετε στην Ελλαδα και καλα κερδη να εχουμε ολοι .Το προβλημα μου ειναι οι δικοι μου και οχι η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ, για την οποια εχω γραψει και αλλη φορα πολυ καλα λογια.

πωλησεις 2010=62 δις ευρω[ειναι ενας πραγματικος κολοσσός]

 savil

Δεν υπάρχουν σχόλια: