Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ATHEX TOP 20 [789-690-(593)-493-394]

Φιλοι μου γει σας
 Εδω ειμαστε παλι.τι μου κανετε?καλα?στο σπιτι ολοι καλα?μπραβο λοιπον αφου ολα ειναι καλα θα θελατε να μαθετε τωρα τι γινεται με την αγορα ετσι?Απαντω και εγω καλα,οπως ολα καλα ετσι κι η αγορα καλα.αφου δεν ηλθε η καταστροφη,αφου καναμε κινηση για το 715 κλεισαμε στο 709 και κατι ψιλα,ενταξει,νομιζω αυριο θα παμε καλυτερα ,αν και ο γερμανος παει καλυτερα.Υπαρχουν φιλοι μου προβληματα το ξερουμε,ομως εμεις εμποροι ειμαστε ολο και κατι πρεπει να αγορασουμε να βγαλουμε μεροκαματο,και  αυτο σας συστηνω αγορες,επιλεγμενες,με λιγα κοματακια και αυριο μερα ειναι κατι ξαναπιανουμε.εχω πει αγοραζουμε το κοκκινο και πουλαμε το πρασινο(πρασινο μα ποιος το αγοραζει το πρασινο).Τι ζηταμε για αυριο?ενα απλο πραγματακι .Να παμε πανω απο το 710,44 σταθερα,οχι πανω κατω ,αλλα πανω σταθερα και ειναι πολυ καλο για τις μερες που περναμε.Αν υποθεσουμε οτι ο γερμανος τελειωσε με την διορθωση του τοτε θα εχουμε πολλες συγκινησεις  μα παρα πολλες.μετα το 710 ερχεται το 721.ε αν συμβει και αυτο τοτε θα τρεμει το 800 μετα .η αγορα ειπαμε δεν κανει ποτε αυτο που προβλεπουν οι πολλοι,αλλα ακριβως το αντιθετο.Λοιπον πιο πολλα θα πουμε το πρωι αφου ο γερμανος ανοιγει ευτυχως αρκετη ωρα πριν και θα εχουμε κατι πιο ουσιαστικο να στηριχθουμε.Αυτα και  αποψε αυριο πρωι πρωι πριν την συνεδρια θα εχουμε νεοτερα να πουμε .καληνυχτα σε ολους σαςτα λεμε το πρωι ο φιλος σας ο

 savil

Δεν υπάρχουν σχόλια: