Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

ανακοινωση
 --------------

 μην σας φοβιζει η αγορα,ειμαστε σε περιοχη αγορων ειμαστε ια αγορες,παντα ομως οπως τις προτεινω εγω με κανονες λιγα κοματια και σιγα-σιγα και σε επιλεγμενα χαρτια,αλλα ειμαστε σε περιοχη αγορων οπως παντα οτανεχουμε βαθυ κοκκινο,και στο μπλε πουλαμε.Ογερμανος που εχω εικονα  υπαρχει ενδεχομενο να κανει και σημερα νεο υψηλο ,ομως μς αυτα που βλεπω τωρα και την πειρα που εχω στον δεικτη αυτο.Σας τα λεω για να μην τρομαζετε και ξεπουλατε την περιουσια σας αδικα.ενα χαρτι το ξεπουλαμε γιατι απο μονοτου δεν αξιζει ειναι σαν το σαπιο φρουτο,αλλα ποτε δεν το πουλαε γιατι εχουμε πτωση.οι πωλησεις εχουν αλλο αιτιο και σκοπο και οι αγορες αλλο.Θελω να εισθε ψυχραιμοι ,γραψτε τους ολους κανονικα και καντε την δουλεια σας σαν μια φυσιολογικη ημερα και οχι κατω απο καθεστως τρομου.Αυτο δεν υπαρχει τωρακαι ουτε το πιστευω.ειμαι δυπλα σας πειτε μου συγκεκριενη ερωτηση και απαντω αμεσως γιατι δεν θεμω τα φιλαρακια μου να τρομαζουν ουτε να πιανονται κοροιδα.θα επανελθω

Δεν υπάρχουν σχόλια: