Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ATHEX TOP 20 [789-690-(593)-493-394]

savil

φιλοι μου καλησπερα σας
 επανερχομαι παλι στα παλια μας με την νυχτερινη ενημερωση,οπως προκυπτει μεχρι αυτη την στιγμη.θα ξεκινησω απο την δικη μας αγορα στο κατω κατω τηςγραφης το δικαιουται ,ελληνας ειμαι δεν ειμαι φιλανδος ξενερωτος με εκεινο το καλο κουραγιο,που του απαντω και εγω της μ.....ου το μουραγιο,παλιο ξενερωτε και ξε ι γκλοτε,ΛΟΙΠΟΝ φιλαρακια,καλα τα πηγε σημερα ,αναστηθηκε απο το πουθενα,και να σας πω και την μαυρη μου αληθεια δεν μας ζημιωνει με τις βουτιες της ,αρκει να ξερουμε οτι θα βγει στην επιφανεια ,δεν θα μας μεινει καμια μερα στο μπατο.Τελος παντων με λιγη προσπαθεια τις προσεχεις ημερες μπορει να το ξανακανει το 800 αρακι.Αλλα εξισου και μια βουτια στο 700 ετσι για να μην ξεχνιομαστε,και να αποδειξουμε για αλλη μια φορα οτι ξερουμε απο μακροβουτια.Σαν σημειο εχω πει το 741,5 και πανω σταθερα και δυνατα,τουλαχιστον το σταθερα γιατι το δυνατα (ογκους),αυτο τον καιρο να μην εχουμε και πολλες απαιτησεις.Αχ αυτοι οι τραπεζιτες φταινε για ολα με τα ομολογα που μαζεψαν ,αντι τοτε να βοηθησουν τις επιχειρησεις η να κρατησουν  το ρευστο.Και εκεινος ο αλλος μεγαλος τραπεζιτης που ολο προβες κανει για τις κουστουμιες του τι εκανε?Τον εχουν αρχιτραπεζιτη  να ελεγχει τους αλλους τραπεζιτες,πως τους αφησε να σπρωξουν ολες τις οικονομιες του κοσου στα ομολογα,ετσι κανει καλα την δουλεια του?ειπαμε αυτοι ολοι θελουν μπουζουριασμα ολοι τους οι τραπεζιτες και ο αρχιτραπεζιτης,δοτος και αυτος των κοματικων υπολοιπων.Αυτα για την (σοφοκλιτσα μας),τωρα ο αμερικανος ψευτοδιορθωνει,το ευρω διορθωνει κανονικα και ο γερμανος υπταται,ετσι εχουν τα πραγματα μεχρι αυτη την ωρα,περισσοτερα αυριο φιλοι μου κατα την συνεδρια,σας χαιρετω ο φιλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: