Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

σχολια και παρατηρησεις της τεταρτης

savil
--------
[Eρωτας ειναι θαρρω]  και τι ερωτας ,παραπονιαρης,ναζιαρης,κλαψιαρης,πρωταρης,αγνοτητας,γεματος αγαπη και αγγαλιες θυσιες ατελειωτες και υποταγη στις προσταγες του με τα πυρωμενα βελη του να τρυπα τις καρδιες μας.Ποσα θα μπορουσα να γραψω αληθεια ποσα?Ατελειωτες σελιδες μερα νυχτα να γραφω συνεχως για τον μεγαλο μας ερωτα την αγορα μας ,το επαγγελμα μας διοτι εμεις δεν ειμαστε ανθρωποι που μας τραβανε τα λαμπιονια εξω απο τα καζινα,εμεις ειμαστε εμποροι με θαρροςμε πιστη με δυναμη,αληθεια οποιος και αν πει οτι ειναι ερωτευμενος με το επαγγελμα του ειναι λιγος μπροστα μας σε σχεσει με τον ερωτα που εχουμε εμεις οι εμποροι τιτλων και αξιων που λεω εγω σε ολο τον πλανητη.Φιλοι μου αληθεια σας αγαπω,σας αγαπω πολυ ,πιο πολυ απο οτι νομιζετε η νομιζα και εγω πριν λιγο καιρο.Ειμαι εδω κοντα σας,φρεσκος δυνατος,με μια αγγαλια για ολους σας.Πητε μου οτι θελετε ρωτηστε με οτι θελετε,ξενυχτηστεμε να σας απαντω και να σας λεω την γνωμη μου.Πολλα-παρα πολλα μηνυματα περνω δεν κοιμαμαι αν δεν απαντησω σε ολους σας,δεν θα κοιμηθω αν δεν νοιωσω οτι κατι καλο μπορεσα να σας δωσω,δεν θα κοιμηθω αν δεν ξερω οτι και εσεις κοιμηθηκατε ηρεμα,ξεκουρασατε το κορμι σας και το μυαλουδακι σας,για να αντεξετε και σημερα την δουλεια,μια δουλεια με ερωτα και κλαμα.με γελεοια και με κλαματα.Εγω με ενα απλο -απλουστατο τροπο θα σας πω για σημερα το εξης.ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΕΙΣΘΕ ΥΠΟΨΙΑΣΜΕΝΟΙ ΟΤΑΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΚΑΤΙ[βαλτε μεσα στο μυαλο σας την υποψια,μηπως ειναι πατατα τουτο που παω να αγορασω?] ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΩΡΑ ΘΕΛΕΤΕ.
αχ ερωτας ειναι θαρρω εσυ να με δερνεις και εγω να σαγαπω !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

θα επανελθω μετα το ανοιγμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: