Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ATHEX TOP 20

Φιλοι μου καλημερα σας
 Ευχαριστω την Μαρια και τον Κλεονα για τις ευχες τους και πολλους αλλους φιλους με τα μηνυματα τους ανησυχησαν για μενα.Με συγκινει αυτο το αορατο και ομως τοσο αληθινο δεσιμο που εχουμε μεταξυ μας.Ειμαι συνεχεια πανω σε ενα υπολογιστη και σκεπτομαι μονο ενα πραγμα πως μπορω να ειμαι χρησιμος σε σας,η αν κατα το αρωστημενο  μυαλο ειμαι χρησιμος σε σας.Εμενα δεν με ενδιαφερει η πολιτικη ,μα καθολου σας  λεω τους συχαινομαι ολους,με πονα αν κλεινει ενα μαγαζυ στη γειτονια μου,με πονα να βλεπω ενα νεο να απαγοητευεται,ραγιζει η ψυχη μου να βλεπω  μικρομανουλες και μικροπατερουληδες να τους διωχνουν απο τη δουλεια και να μενουν ανεργοι,μου ΡΑΓΙΖΕΤΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ  να ξερω και να βλεπω τοσο πονο γυρω μου ,πονω και εγω πολυ,κλαιω και εγω πολυ,μενω αυπνος δεν με κολαει υπνος γιατι ετσι ειναι πολλοι ανθρωποι  δυπλα μου με πονο και κλαμα, ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΩ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΑΠΟ ΕΠΙΣΗΜΑ ΧΕΙΛΗ  να σου λενε ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ,ειναι αυτο που σατυρικά σας εγραψα προχθες οτι μου λεει η γυναικα μου ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ,αλλα η γυναικα μου   το λεει για τις δουλειες του σπιτιου,δεν το λεει για την ΕΛΛΑΔΑ,.Θα κανω ενα καταλογο και μια σελιδα με ολους αυτους που τελειωσαν το ΛΟΝΤΟΝ ΣΚΟΥΛ εκει που τους μαθαινουν περιεργα πραγματα θελετε να σας πω τα τρια πρωτα ονοματα  του ΛΟΝΤΟΝ ΣΚΟΥΛ

 1)ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ Α.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗς ΧΩΡΑΣ
2)ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΘΝ,ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
3)ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΘΝ.ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΘΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΑΙΑ ΤΟΥ ΛΟΝΤΟΝ ΣΚΟΥΛ

ειμαι καλα φιλοι μου οσο μπορει να ειναι καλα ενας ανθρωπος οταν βλεπει γυρω του τοσο δακρυ και αιμα.Μπορει και να μην ειμαι καλα και δεν γουσταρω να ειμαι εγω καλα και γυρω μου οι αλλοι να πονανε ας πονεσω και εγω και κατι παραπανω.ας φυγω για παντα ,αν εναι να δω δυπλαμου χαρουμενα προσωπα και μωρα να μην κλαινε  γιατι οι νεοι ανθρωποι μωρα ειναι τι ειναι ?
 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 στη δουλεια μας τωρα φιλοι μου ηταν γνωστο οτι μετα την διασπαση του 729  θα ειχαμε μια πορεια προς το 689,σας ειχα πει οτι η 789 η 689 ,προσπαθησε η αγορα να κανει το πρωτο  δεν τα καταφερε και κολησε στα ευκολα και στο 746,βλεπετε οι σκοπιμοτητες των μυστικοσυμβουλων τουκ.Ραπανου  θελουν να αποτελειωσουν την ετε και οδηγουν την κατασταση στο πουθενα,αυτοι και μονο αυτοι  μαζυ με αυτους  που τους κουβαλησανε εδω  να αποτελειωσουν οτι ειχε απομεινει.Επομενως φιλοι μου βλεπουμε σαν σταθμο το 689.Αν εκει φραξουμε τον ποταμο και σταματησει εχει καλως διαφορετικα στο 590.Τα ενδιαμεσα σημεια 655 και 663 δεν  ειναι σημεια δομικα ειναι σημεια που  μας προεκυψαν μεσα απο το παζαρι ,μεσα απο την αγορα.Εναι πολλα τα χαρτια της εθνικης τραπεζας 956 εκ μετοχες ειναι πολλα φιλοι μου για μια τοσο μικρη αγορα.Ο κ. ΡΑΠΑΝΟΣ και ολο το διοικητικο συμβουλιο και οχι μονο με τις αποφασεις τους εσπειραν τις μετοχες σαν το σπορο απο ραπανακια ,αλλα η μετοχη θεριζει θυελλες πλεον και μαζυ ολη η αγορα φυσικα.Καποια στιγμη να δουμε πως θα απαλαγουμε απο ολους τους μυστικοσυμβουλους και τοτε θα μετρησουμε τις πληγες μας και να δουμε τι μπορουμε να κανουμε. Σας ευχαριστω και παλι για το ενδιαφερον σας καλη σας μερα και να εισθε οι παντες καλα και ο θεος να σας προστατευει και να σας αγαπαειη δικη μου αγαπη ερχετε μετα  ΚΑΛΗΜΕΡΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: