Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΜΟΥ
------------------------------------------------------
 φιλοι μου ,πιστευω εμπιστευεσθε τα λεγομενα μου,γιατι ειναι αγνα και εχουν μεσα τους πολυ αγαπη για σας.Φιλοι μου ΔΕΝ  ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ  ,γιατι δεν την βλεπω και  με μια νεα ματια  με τα ματια της κυκουβαγιας που βλεπει στο σκοτάδι,νομιζω δεν εχουμε ΚΑΤΩ και θελω να μοιρασθω την χαρα μου μαζυ σας,προς θεου ομως φιλαρακια μου και ισως παιδια μου για πολλους απο σας ,οχι βιαστικες κινησεις,οχι αμεσα αγορες, σας δινω το συνθημα απο τωρα ΨΑΡΕΨΤΕ ,ομορφα σιγα σιγα αυτο που θελετε,προς θεου ομως οχι ΟΓΚΟΥΣ ,αν ειναι να παμε επανω ειναι πολυ το επανω και ας αγορασουμε και στην ανηφορα δεν πειραζει ,ομως εγω πρεπει να σας το πω ΝΑΙ ΣΕ ΑΓΟΡΕΣ,αλλα ελαχιστα τεμαχια και πολλες φορες και τραβηξτε τους πωλητες  πιο κατω ΞΕΒΡΑΚΩΣΤΕ ΤΟΥΣ  και παρτε τους τα χαρτια καλο θα ειναι αυτα τα χαρτια που λεω εγω ,αλλα εγω δεν εχω το αλαθητο κανω και εγω λαθη σαν ολους τους ανθρωπους και στα  χαρτια,ομως επαναλαμβανω ΠΑΡΤΕ ΤΟΥς ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΜΕ ΤΡΟΠΟ  κατεβαζοτας συνεχεια την τιμη και μικροποσοτητες.Δεν ειναι η αγορα για καταστροφη ,αλλα σας θελω πανεξυπνα πλασματα .Δεν αντεχει κανεις  για πιο χαμηλα ουτε για παιχνιδακια της πλακας.Ομως επαναλαμβανω εγκρατεια οχι βιασυνες και να κατεβενετε στην τιμη.Δεν υπαρχει ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ παρα μονο εξυπνοι αγοραστες και μεσα απο το μπλοκ μας.ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΑΡΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΘΩ ΜΑΖΥΣΑΣ  και ειμαι χαρουμενος γιατι ολα θα πανε καλα.ΟΜΩΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΨΥΧΟΥΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΤΟ ΚΑΡΒΕΛΙ ΘΑ ΤΟ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΣΘΕ ΒΕΒΑΙΟΙ ΔΕΝ ΛΕΩ ΒΛΑΚΙΕΣ ,αλλα επιμενω στον τροπο και στις ποσοτητες  το ματι μου δεν με γελαει ,ψαχνουν για χα ι βανια  κατι  παλικαρια της φακης.

SAVIL

Δεν υπάρχουν σχόλια: