Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

savil [καλημερα ] 7 Νοεμβριου 2012


Κυριες- Κυριοι
καλημερα σας.

Ο αρνητικος ογκος  παραμενει,οπως τον ανελυσα χθες  και ο οποιος μετα  και την  χθεσινη ημερα ειναι 351 εκ. μετοχες και απο ημερομηνια μετρησης την 25ην Οκτωβριου 2012.
Ειναι μεγαλος ο ογκος  ακομη και δεν ειναι δυνατον ,να απορροφηθει σε μια η δυο ημερες,με κριτηριον τον μεσο ογκο των ανοδικων συνεδριασεων.
Ο δεικτης  ftse top 20 ,κινηθηκε με διαθεση να συναντησει το εμποδιον 315.Ομως το προγραμμα ισως των μεγαλων εμπορων,περασε σε ζωνη τιμων,οπως ακριβως σας ειπα χθες με την αναρτηση μου.
Ειναι μια ζωνη μεταξυ

---------------------313

---------------------303

Δεν αποκλειεται σημερα ,να την δουμε διαφοροποιημενη και να συμπεσει με την δικη μου σκεψη

-------------------315

-------------------308.

Βεβαια τις περισσοτερες ωρες ηταν σχεδον ακριβως πανω στο οριο του[ 307-308].
Το σημειον αυτο[307-308], απο μονο του εχει καποιες σοβαρες ιδιοτητες,αλλα εγω, εχω επιλεξει το 309,μελετωντας και αναλυοντας τον δεικτη σε εβδομαδιαιους χρονους.
Οι στοχοι και οι γραμμες παραμενουν και σημερα οι ιδιοι,δεν αλλαζει απολυτως τιποτα,απο αυτα που εγραψα χθες.Προσωπικα πιστευω θα κινηθουμε ανοδικα,αλλα αν χασει τις 300 μοναδες,εγω αυτοματα ,σαν τον διακοπτη του ηλεκτρικου αλλαζω γνωμη.
Η σκεψη μου και οι προτασεις μου ,εχουν σαν βαση ιστορικα δεδομενα και προ υ ποθεσεις και συμπερασματα που βγαινουν ,απο τα ιστορικα δεδομενα και στηριζονται σε επιστημονικους οικονομικους νομους,οπως ο νομος της προσφορας και της ζητησης.
Αν αλλαξουν τα δεδομενα ,αυτοματα ειμαι υποχρεωμενος, να αλλαξω και εγω.Δεν ειναι εγωιστικο το θεμα,αλλα καθαρα επιστημονικο .Η προβλεψη -προβλεψη με επιμονη ,ειναι μαντεια,και φυσικα δεν εχει καμια θεση στην δουλεια μας.Το εμποριον δεν στηριζεται σε μαντειες,αλλα στον ΝΟΜΟ ΤΗς ΠΡΟΣΦΟΡΑς ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ. 
Αυτος ο νομος καθοριζει και το επιπεδο τιμων των μετοχων και τιποτα αλλο.Το εμποριον ειναι επιστημη με οικονομικους ορους και οικονομικους επιστημονικους νομους.Δεν ειναι υποθεση των MEDIUM και των κοινως ονομαζομενων //καφετζουδων //.Οσα δεν στηριζονται σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ,εχουν την ιδια αξια με τα λογια μιας καφετζους// που ριχνει// και στην συνεχεια //λεει το φλυτζανι// με τις γνωστε αρπαχτες στην συνεχεια  που κανει στα πορτοφολια των θυματων της.

savil
7 Νοεμβριου 2012

Δεν υπάρχουν σχόλια: