Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

Χρηματιστηριον αξιων Αθηνων (r)[το κλεισιμο της αγορας σημερα 3 Ιουλιου 2012] savil


Κυριες-Κυριοι

Παρακολουθησαμε σημερα μια συνεδρια σκοπιμοτητων.Υπαρχει και αυτη η αγορα.Οι δυνατοι συναδελφοι εμποροι ,που εχουν την δυναμη ,δινουν το δικο τους ρυθμο στην αγορα και φυσικα ,δεν κανουν κατι παρανομο ,ετσι ειναι ολες οι αγορες.Την πορεια μας στην αγορα ,την καθοριζουμε εμεις και κανεις αλλος.Αυτοι στο κατω κατω της γραφης, κινουν την αγορα,εμεις απλα ακολουθουμε,αλλα πρεπει να προσεχουμε ποτε πρεπει, να ξεκινησουμε,πισω απο αυτους .
Χαρακτηρισα το κλεισιμο Ιουνιου την προηγουμενη Παρασκευη ,μια κινηση σκοπιμοτητος και φυσικα ,αυτο ισχυει ακομη.Στο 227,..εχουμε δυο διαδοχικα εβδομαδιαι κλεισματα και 3  διαδοχικα ημερησια με το σημερινο.
Εδω η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα,και λεει ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΞΗΜΕΝΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΤΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ.
Επειδη δεν θελω να γενικευω τα παντα,θα ελεγα υπαρχει μεγαλος κινδυνος σε πολλες εταιριες η εισοδος ανεξαρτητως θεσης.Η σκοπιμοτητα,δεν ειναι στο πεδιον της επιστημης που  αποτιμα τις εταιριες,ουτε στο πεδιον  της τεχνικης αναλυσης,μεσα απο την ημερησια κινησηΚαταγραφετε ως κινηση,αλλα δεν καταγραφετε το σχεδιον των δυνατων εμπορων,που μπορουν απο την μια στιγμη στην αλλη ,να τα αλλξουν ολα και με ελαχιστα χρηματα.Εγω αυτο εχω ,να πω και καθε ενας απο εμας εχει την ευθυνη των πραξεων του.
Ερευνητικα και με καθε επιφυλαξη ,θα ελεγα ,εγινε και η κινηση απο την κατω πλευρα του 228 σημερα,οπως τις προηγουμενες ημερες εγινε απο την επενω πλευρα του 228.
Ολοι  οι δεικτες σας ειπα ,δεν δειχνουν τιποτα το αρνητικο .Ακομα και ο ωριαιος που χθες εδειχνε μια κινηση κατω απο το 228,σημερα με το κλεισιμο ,δειχνει και αυτος ανοδικος.Εμεινε 4 ωρες σημερα  ο δεικτης και περισσοτερο ,σταθερα στο 224 ,και τις 2 τελευταιες ωρες ,γυρισε ανοδικα και πλεον ,ολα δειχνουν ανοδικα.Προσωπικα ,αυτο δεν με επειρεαζει,ουτε με παρακινει σε σοβαρες κινησεις.Υπαρχουν αλλα στοιχεια δικα μου ,που μου δειχνουν  αλλα πραγματα .Οι γραμμες μου ,που ειναι   με αλλο σκεπτικο  κατασκευασμενες ,μου δειχνουν  παντα το δρομο.
Αυτα θα τα μελετησω ολα και το βραδυ θα σας δωσω τα δικα μου σημεια.Εκει οι σκοπιμοτητες ,δεν εχουν περαση.

savil  3 Ιουλιου 2012