Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Χρηματιστηριον αξιων Αθηνων[μια ματια στο ανοιγμα της αγορας]

Φιλοι μου γεια σας

[απεκει η γυναικα μου και απεδω το αισθημα μου]


[Με απλα λογια ,το κατω ειναι η γυναικα μου και το επανω ειναι τοα αισθημα μου.]


Αντε σε καλο να μας βγει σημερα ,με την μνημη μας να επιστρατευει τα ωραια τραγουδια μιας αλλης εποχης,αλλα και τα συναισθηματα μας.
Ζηταει μια τρυπα η αγορα  τουλαχιστον ως το 285 περιπου και μετα βλεπουμε.Εκανε μεγαλη διαδρομη απο το 300 στο 270 δηλαδη -10%.
Λογικα χρειαζεται μια ανασα εστω και προσωρινη ανοδικη ,ακομη και αν θελει να συνεχισει καθοδικα το δρομολογιο της προς το 239 περιπου.
Ομως τα αισθηματα της αγορας αν τα ερμηνευω σωστα και οι ερεθισμοί που δεχομαι ειναι αληθινοι,τοτε ναι μεν η αγορα πηγαινει κατω ,αλλα κοιταζει πισω και προς τα ανω[ΑΝΩ ΘΡΩΣΚΕΙ].
Οι ανθρωποι φερνουν τον θρυαμβο και ανθρωποι επισης φερνουν την καταστροφη.

σε αναμονη εξελιξεων πολιτικων και οχι μονο.

savil  17-11-2011




Δεν υπάρχουν σχόλια: