Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

Χρηματιστηριον αξιων Αθηνων[ Ο κ. Υπουργος]

φιλοι μου καλημερα σας

Πολλες φορες εχω γραπτως εκφρασει την αντιπαθεια μου προς τον υπουργο μας τον κ.Βενιζελο.Τον εχω στολισει με πολλα//κοσμιτικα επιθετα//.
Σημερα θα πω καλα λογια ,διοτι δεν ειναι παντα τα πραγματα μονοπλευρα,διοτι αν ηταν ετσι μονοπλευρα,τοτε θα με χαρακτηριζε εμπαθεια και οχι προσωπικη κριτικη.Θαυμαζω τον δυναμισμο του υπουργου μας.Δεν εχει σημασια ,σωστο η λαθος,αλλα εχει αποψη,την υποστηριζει με πολυ δυναμη και παθος και αυτο δεν ειναι κακο αντιθετα θα ελεγα ειναι πολυ καλο.Μαγοι δεν υπαρχουν ,ουτε ανθρωποι με υπερφυσικες δυναμεις.Χρειαζονται δυναμικοι στρατηγοι και ενας απο αυτους ειναι ο εκαστοτε υπουργος οικονομικων.Εχω την εντυπωση ,αν ηταν απο την αρχη υπουργος οικονομικων ,ακριβως μετα τις εκλογες,τα πραγματα δεν θα ειχαν φθασει εδω που ειναι σημερα.Τωρα καλειται να διορθωσει ,αλλα και να σταματησει την κατρακυλα Θαυμαζω τον δυναμισμο του και ευχομαι να τα καταφερει.Φυσικα ο ανθρωπος δεν εχει υπερφυσικες δυναμεις η μαγικες ικανοτητες,εχει ομως //τσαγανο// ,και δυναμισμο.Να που ενας νομικος  ισως ειναι ο καλυτερος οικονομολογος,διοτι διαθετει την ικανοτητα της διαχειρησης με νομικη υπερασπιση.Εγω θα ζητησω συγνωμη για τις κακες[λεξουλες],που εγραψα για το προσωπο του.Μαρεσει που εχει δυνατη αποψη και συγκεκριμενη πορεια.Οι ανθρωποι δεν ειναι παντα αρεστοι,εμενα προσωπικα με ενδιαφερει να ειναι χρησιμοι και ωφελιμοι.
Δεν πρεπει να ξεφυγουν τα πραγμτα προς τον οχλο και την αυθαιρεσια,διοτι ειμαστε 100% πλεον χαμενοι.Ο ελεγχος δεν πρεπει να χαθει ,ουτε η κρατικη υποσταση και η δημοσια ταξη.Ολοι μπορει να εχουμε αποψη,αλλα αλλοι ειναι υπευθυνοι να αποφασιζουν σε μια δημοκρατια.Η Ελλαδα εχει δημοκρατια ακομη και αυτη πρεπει να προστατεψουμε ,αν θελουμε να υπαρχουμε αυριο.

savil

Δεν υπάρχουν σχόλια: