Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

Χρηματιστηριον αξιων Αθηνων[μια ματια στην σημερινη ημερα της αγορας]29-11-2011

Φιλοι μου γειασας

Οταν μια αγορα κλεινει στο ιδιο σημειον με την προηγουμενη ημερα,λιγα πραγματα εχουμε να πουμε,διοτι δεν εχουμε μεταβολη.
Αν βεβαια αυτη η ημερα εδωσε κινηση και πανω και κατω απο το προηγουμενο κλεισιμο ,αλλα εκλεισε στο ιδιο σημειον,θα μπορουσαμε να πουμε οτι αυτο το σημειον πρεπει να το προσεξουμε διοτι θα δωσει κινηση συντομα.Οι ισορροπιες δεν κρατουν για παντα.
Περιμενουμε  ,αλλα τι περιμενουμε? θα με ρωρησετε. Και εγω σας απαντω
- τον Αι Βασιλη με τα δωρα.
-ποια δωρα?
-Μα μια κινηση της προκοπης και ας ειναι προς oποια κατευθυνση θελει.
Σπασανε τα νευρα μας,λιγο παραπανω-λιγο παρακατω κ.ο.κ
-Μπα στο καλο του πια
-,.Δεν μας καταλαβαινει κανεις σε αυτη την Ευρωπη ?
-Τι ζηταμε τελος παντων πια.
-Τι ζηταμε ,αληθεια?
-Μα τι αλλο ,δανεικα και αγυριστα που ελεγε η μακαριτησα η μανα μου ,στο πατερα μου οταν δανειζε τον αδελφο του 10 δραχμες εκεινη την εποχη, εκει κοντα στο 1950 .
Ε!
-και εμεις τωρα σαν χωρα,τι ζηταμε απο τους κουτοφραγκους?
- δανεικα και αγυριστα.
-Πως αλλιως να χαρακτηρισω αυτο το κουρεμα που ζηταει ο υπουργος μας με υφος πολλων μεγατονων.Και φυσικα πως να τον πιστεψουν? οι χθεσινοι δανειστες με τα δανεικα και αγυριστα που βρηκαν μπροστα τους απο προηγουμενους δανεισμους.
Γιορτες ερχονται,το βασταει η καρδια τους να μας αφησουν χωρις την 6η δοση .Πως θα παιξουμε 31 την πρωτοχρονια η 21 τα Χριστουγεννα.Αντε <καλοι μου ανθρωποι> που ελεγε και ο μακαριτης ο Βεγγος,βαλτε και εσεις το χερακι σας στην τσεπη να κανουμε και εμεις πρωτοχρονια στην Αραχωβα,θα κλεισουν τα μαγαζια μας ,δεν μας λυπασθε?
Με αυτα και μαυτα φιλοι μου φτασαμε στο τελος και για σημερα ,προσπαθησα με το διαλογο που εκανα με την μνημη μου και τον εαυτο μου, να σας κανω να γελασετε λιγο.Το γελοιο ειναι μεταδοτικο και δυνατο αντιδοτο στον ψυχικο πονο.Να εισθε καλα,καλη ξεκουραση,θα μελετησω γενικα τις αγορες και αν υπαρχει κατι προς ανακοινωση να εισθε βεβαιοι θα το ανακοινωσω.Ως την επομενη μας επικοινωνια γεια σας και χαρα σας και
ο θεος
παντα κοντα σας.

savil  29-11-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: