Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

Χρηματιστηριον αξιων Αθηων[μια ματια στο ανοιγμα της αγορας σημερα 22-11-2011]

φιλοι μου γεια σας

Ειμαι παλι κοντα σας ,απο την συχνοτητα του  savil  blog [ολα στο κοκκινο στο κατακοκκινο]


τι βλεπουμε τωρα μπροστα μας?
----------------------------------
Βλεπουμε μια προωθητικη κινηση ,ΟΧΙ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΗ, ειναι προωθητικη κινηση αυτη ,η αλλιως κινηση ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗΣ.
Συνεχως απο εδω και περα ,θα εχουμε τετοιες κινησεις.Οι περισσοτερες τωρα στην αρχη θα ανακοπτονται,αλλα ειναι βεβαιο καποια θα περασει.Μοιαζει με το ωαριο που γονιμοποιειται,απο καποιο σπερματοζωαριο.Ετσι και  καποια κινηση αντιστροφης θα περασει το σημειον ανατροπης.Πριν λιγες μερες ειχαμε μια αλλη τετοια κινηση αποτυχημενη.Ξεκινησε απο το 270  και εφθασε ως το 280.Μετα στην επιστροφη αφου δεν κρατησε το 270 απο οπου ξεκινησε  φυσιολογικα κατεληξε στο χθεσινο χαμηλο 261 .
Σημερα ξαναπροσπαθει,και για να εχει αποτελεσμα θα πρεπει να διασπασει το κεντρο του μικροκυκλου [260...270....280],που ειναι το 270.Αν το διασπασει θα τρεξει κατευθειαν στο 280 για το μεγαλο τεστ της  εκ πρωτης οψεως αντιστροφης.Αν ομως δεν διασπασει το 270 θα επιστρεψει στο 260 και με στοχο το 240 περιπου  ,αφοσον δεν κρατησει την κινηση το χθεσινο χαμηλο 261.

Ετσι απλα ειναι τα πραγματα και η ζωη , με λιγο χιουμορ, η ενα(εστω) και ψευτικο χαμογελο,η ενα δυνατο ποτηρι κρασι  μπορει και να ταρακουνησει το θολωμενο μας μυαλο.

με απειρη αγαπη και σεβασμο προς τους παντες
[ η αγκαλια μου σας χωρει  και ας εισθε χιλιαδες]

savil  22-11-2011

ενας φιλος μου και μαθητης μου ,εχει ετοιμη συχνοτητα ,οταν βρεθω στην Αθηνα να σας μιλω μεσα απο την συχνοτητα των FM
ανυπομονω να το δοκιμασω ισως και αυτο.Ειναι μια προσφορα του φιλου μου του Γιωργου,ενος πολυ καλου και θαυμασιου εκπαιδευτικου, τον οποιο σεβομαι και εκτιμω πολυ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: