Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

καλημερα απο το SASVIL

Φιλοι μου σε ολο τον πλανητη και στη Ελλαδα μου

καλημερα σας

Νοιωθω την αναγκη να σας πω και παλι ενα μεγαλο ευχαριστω για τα ρεκορ επισκεψεων που σημειωνει η σελιδα μας.Ειναι ιδιαιτερη χαρα και τιμη για μενα και σας ευχαριστω ολους σε ολο τον πλανητη.Τεραστια επισκεψημοτητα απο παντου.Υπαρχουν μερες που η επισκεψημοτητα του εξωτερικου ειναι μεγαλυτερη απο την επισκεψημοτητα της χωρας μου.
Ελπιζω να σας ειμαι χρησιμος,εγω αυτο που μπορω, να σας διαβεβαιωσω ,ειναι οτι ειμαι αληθινος και χωρις καμια σκοπημοτητα και χωρις καμια υποχρεωση σε κανενα (αφεντικο).Αυτο σαν αποδειξη εχω ,οτι καμια διαφημιση δεν υπαρχει στην σελιδα,επομενως και καμια παρεβαση η υποχωρηση ,στα πιστευω μου.Ειμαι πολυ πολιτικοποιημενο ατομο ,αλλα ταυτοχρονα  0 (μηδεν) κοματικοποιημενο,διοτι τιποτα δεν με εκρφαζει η με αντιπροσωπευει απο την σημερινη πολιτικη κατασταση.Το συστημα μας ομως που ειναι η Δημοκρατια  αυτα τα κοματα εχει,καλα- κακα ,αυτα εχουμε,και δυστυχως με αυτα θα πορευτουμε,εως οτου εχουμε κατι νεο καλυτερο  .Καθηκον μας ειναι με οποιοδηποτε τροπο ,ακομη και των υβρεων ,να τα αναγκασουμε[τα κοματα] να αλλαξουν και να γινουν καλυτερα.//Οπου δεν  πιπτει λογος- πιπτει ραβδος// ,αυτο νομιζω το ξερετε ολοι και το καταλαβαινετε,εγω απλα θα συμπληρωνα  πιπτει  //γιαουρτωμα//.
Η ειδησεογραφια του διημερου με τα δικα μου ματια ,και την δικη μου αντιληψη ,εδωσε ειδησεις αρκετες και μερικες απο αυτες ηταν επαναληψη προηγουμενων,ετσι ωστε να το καταλαβει και ο τελευταιος πολιτης  στην Ελλαδα,οτι τα πραγματα αλλαξαν,και οτι την ευθυνη απο εδω και περα την εχουμε αποκλειστικα εμεις και οτι (πατερουληδες ),δεν υπαρχουν σην Ευρωπη που θα μας τα ακουμπανε κοινως,για να πηγαινουμε εμεις το βραδυ στον καθε //Ρεμο// και να τα πεταμε σαν πετσετακια,αυτο το σκηνικο μας τελειωσε.
Στην πορεια της εβδομαδας θα σας δινω συνεχως τις αποψεις μου,ομως καιρος να βαλουμε κατω το μυαλο μας και τον (πισινο μας),και να βρουμε λυση στο προβλημα μας ,διοτι το προβλημα ειναι ατομικο του καθενος απο εμας,και εμεις εχουμε σαν ατομα την ευθυνη να λυσουμε τα ζωτικα μας προβληματα και οχι καποιος βλαξ(πατερουλης  μας στην Ευρωπη.

καλημερα σας

savil 10-10-2011