Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

[επαναληψη ουσιας μεσα απο την ψυχουλα μου] ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ATHEX TOP 20 [789-690-(593)-...

Μια επαναληψη ουσιας μεσα απο την ψυχουλα μου.Δεν ειχα δολο η σκοπημοτητες οσο εγραφα .Λιγα μου εχουν απομεινει να σας πω ακομα.Νομιζω φθανει στο τελος της  αυτη η πορεια.Πριν ενα χρονο σας εγραφα αυτα τα λογια.Δεν γραφω απο βιτσιο η ψωνισμα,δεν ειμαι επαγγελματιας της  δημοσιογραφιας.Μια εσωτερικη αναγκη μονο και μονο για μια ερευνα και μια επιστημονικη σκεψη.Ετσι απλα  τιποτα περισσοτερο.Ολη μου την ζωη την εδωσα στην ερευνα  των αγορων και την τεχνικη αναλυση με τα δικα μου μετρα και σταθμα.Αιρετικος και αρνητικος σε ο,τι λαμπει χωρις να ειναι χρυσος,αλλα και πραγματιστης ,διοτι παντα την πραγματικοτητα βιωνουμε, ασχετα αν ειναι αληθινή η μουσαντενια.


TEXNIKH ΑΝΑΛΥΣΗ -FTSE/ATHEX TOP 20: ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ATHEX TOP 20 [789-690-(593)-...: φιλοι μου γειασας πρεπει κατι να γραψω εστω και λιγα διοτι αυτο κανουμε καθε κυριακη.Δεν εχω κατι να σας πω για τον απλουστατο λογο προσπα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: