Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ ATHEX. TOP 20 [ΑΠΟ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑ] 8-10-2011

Φιλοι μου γεια σας.

Ειναι κλασικος ο τροπος σκεψης για μια αντιδραση ,ελπιζω να τον εχετε μαθει απεξω.Εχω πει οτι μια ενδεχομενη αντιδραση απο ενα σημειον πτωσης  ,σκοπο εχει να ακυρωσει  το κερι της προηγουνης ισοχρονης κινησης.Ετσι λοιπον αφου μετραμε εβδομαδα  παμε να δουμε πoια ηταν η προηγουμενη εβδομαδα σαν κερι κινησης μιας εβδομαδας.
Την προηγουμενη εβδομαδα ειχαμε

υψηλο εβδομαδας=326,31
χαμηλοεβδομαδας=288.79    
κλεισιμο εβδομαδας=299,26

επομενως ο στοχος της εβδομαδας που ερχεται ειναι να ακυρωσει το κερι της προηγουμενης εβδομαδας δηλαδη να υπερβει το 326,31.Αυτο φυσικα ισχυει στην περιπτωση που εκδηλωθει αννατρεπτικη αντιδραση της καταστασης .Αυτη η αντιδραση υπακουει σε ορισμενους κανονες και οι κανονες επιβαλλουν σταθμους ελεγχου μιας ενδεχομενης αντιδρασης.Αυτοι οι σταθμοι ελεγχου  δημιουργουνται απο τα ιστορικα δεδομενα μια κινησης.Μετραω-υπολογιζω - οριοθετω.
Κανοντας αυτη την εργασια ,διαπιστωσα οτι  ο βηματισμος μιας ενδεχομενης αντιδρασης ειναι  οριοθετημενος.Η κινηση πτωτικα σταματησε σε διαφορετικο σημειο απο τους βασικους μου οριοθετημενους σταθμους  Για εμενα το σημειον της πτωσης ηταν το 282,5 και οχι το το 288.79.Δεν αποκλειεται να παει στο στο 282,5 και απο αυτο το σημειον να ξεκινησει  καποια αντιδραση.Ομως εγω τωρα ειμαι υποχρεωμενος να μετρησω το 288,79 και να σας πω κατα 90% το σημειον κλειδι ειναι το 307,55 .ΕΔΩ ΛΟΙΠΟΝ ΚΙΝΗΘΗΚΕ ΠΕΡΙΠΟΥ  ΜΙΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕς ΣΑΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ. ο δεικτης,,αλλα αναγκαστηκε να επιστρεψει παλι στην δεκαδα του 290.
Μεσα στην μελετη μου υπαρχει παντα ενα σημειον που εγω το λεω LAST KISS ( τελευταιο φιλι),αλλα εγω το μεταφραζω στο γνωστο μας [δευτε τελευταιον ασπασμον που λει ο ιερευς σε μια κηδεια].
Το σημειον αυτο θα σας το δωσω αυριο στην αλλη αναλυση ,αλλα ειναι κοντα  στο 307.77.Εκει λοιπον σε αυτο το σημειον ,αποχαιρετα ως τωρα ο δεικτης τον επανω κοσμο ,δηλαδη την ανοδοδικη πορεια.Αυτο με βαζει σε υποψια οτι θα εχουμε αυτη την συναντηση συντομα και απο το αποτελεσμα θα εχουμε και την πορεια της κινησης.Επαναλαμβανω η οποια κινηση ειναι ειδησεογραφικη και σαν ταχυτητα και σαν πορεια,αλλα κυριως σαν σχεδιασμος σκοπιμοτητας απο την ομαδα των δυνατων και μαλλον αυτη η ομαδα ειναι η ομαδα του (9),μιας και τους αρεσει τα κομβικα σημεια να ληγουν σε εννεα(9).Δεν πρεπει να ξεχναμε οτι τελικος προορισμος του δεικτη , ειναι το 152 ,εκτος και εχουμε θαυμα για ην Ελλαδα ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ,ΟΠΟΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΝ ΑΣΤΟΧΗΣΩ.


savil  8-10-2011