Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

[ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΙΣΧΥΕΙ ] ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΥΣΗ FTSE/ ATHEX. TOP 20 [27-9-2011]

η αναρτηση αυτη εγινε την  περασμενη Δευτερα το βραδυ.Ισχυει ακομη διοτι ο δεικτης υπακουει και αντιδρα στις γραμμες μου.Οπως π.χ την παρασκευη στο 5λεπτο και στις 16.55 εδινε τιμη 324.55  δηλαδη επανω στο εμποδιον και αμεσως σε μηδεν χρονο αντεδρασε προς το 331 και λογω χρονου εκελεισε κοντα στο 329.Ολα αυτα δεν ειναι τυχαια και η περιοχη ειναι περιοχη αντδρασης,οπως σας εχω  γραψει.Ομως οι πολλες ημερες που εμεινε στην περιοχη του 350...369 ισως εχει αδυνατισει το σημειον 325 που ηταν το φυσιολογικο σημειον αντιδρασης.Αυτα που σας γραφω ειναι απλη περιγραφη  αυτων που  εχω γραψει πριν λιγες ημρες, για την κινησης οπως την εχω χαρτογραφησει.Θα συμπληρωθει και με νεοτερα στοιχεια.

TEXNIKH ΑΝΑΛΥΣΗ -FTSE/ATHEX TOP 20: ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΥΣΗ FTSE/ ATHEX. TOP 20 [27-9-2011]: savil 27-9-2011 φιλοι μου γεια σας [Θελω να δωσετε μεγαλη σημασια στο στοιχειο του αιφνιδιασμου ,που τυχον ηθελε προκυψει ,οπως πριν...