Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

τραπεζες[προνομιουχες η κοινες μετοχες?]

φιλοι μου γεια σας

Πολλοι μου γραφετε και μου λετε ,οτι οι κοινες μετοχες σημαινει κρατικοποιηση.Πριν μερικες ημερες σας ειπα,να προσεχετε και ειδικα καποια μπλοκ που υποτιθεται ειναι ειδικα στα τραπεζικα.Μαλιστα σας ειπα ειναι αγραμματοι και πιστευω  ειναι και κατευθυνομενα πολλα απο αυτα.Καποια στιγμη μου περασε και εμενα  απο το μυαλαο μου  αυτο,αλλα τελικα  σας ειπα δεν εχει πολυ σημασια  ,αλλα πραγματα  εχουν σημασια που εχουν σχεσει με τον εμπορικο νομο.Επισης ολοι γιναμε τραπεζιτες,αντικαταστησαμε τον κον Λατση η κον Κωστοπουλο κ.τ.λ .ΕΜΕΙς ΕΙΜΑΣΤΕ  πολυ μακρυα .για να κρυφοακουμε τι συζητουν οταν συζητουν μεταξυ τους  η και με τους υπευθυνους της κυβερνησης,επομενως δεν εχουμε εικονα τι   συζητουν μεταξυ τους και τι συναποφασιζουν.Εγω προσωπικα εχω τα δικα μου κριτηρια αφου εχω χρηματισει επιχειρηματιας και με Ανωνυμο εταιρια.Ναι για τις τραπεζες ειναι καλυτερα που ειναι κοινες μετοχες και οχι προνομιουχες.Αυτο καταρχην δεν ξερουμε αν το ζητησαν οι ιδιοι οι τραπεζιτες.Ναι-ναι μπορει να το ζητησαν οι ιδιοι ,προσωπικα πιστευω αυτο συμβαινει γιαυτο ο νομος γραφει προνομιουχες ,αλλα ο υπουργος ειπε θα γινει με κοινες αν ζητησουν ενισχυση οι τραπεζες. Υπαρχει λογος σοβαρος και πιστευω ειναι αιτημα των ιδιωτικων τραπεζων .Δεν θα σας αναλυσω τωρα τους λογους,αλλα ισως μερικοι αν εχετε την αναλογη εμπειρια η επιστημονικη καταρτηση  του νομου 2190 ,θα δειτε οτι συμφερει να ειναι οι μετοχες κοινες.Φυσικα υπαρχουν αλλα θεματα που ειναι παρα- παρα πολυ σοβαρα,και τα οποια σημερα δεν υπαρχουν σαν ερωτηματα ,διοτι ειναι υψηλου επιπεδου  θεματα αυτα και θελουν εταιρικη εμπειρια για να αναδειχθουν.Οταν ελθει η ωρα τους θα σας τα αναλυσω ,προς το παρον μενουμε σε αυτα,και σαν συμπερασμα,εχουμε ,οτι αν οι ιδιωτικες τραπεζες ζητησουν ενισχυση απο το ταμειον χρηματοπιστωτικης σταθεροτητος,ειναι  καλυτερα να γινει με κοινες μετοχες παρα με προνομιουχες,που ετσι και αλλιως προνομιουχες μετοχες, υπαρχουν απο προηγουμενη ενισχυση  επι εποχης αλογοσκουφη που την φορεσε κανονικα στους τραπεζιτες.Αλλος εχει το ονομα και αλλος την χαρη.


ΘΕΩΡΩ ΘΕΤΙΚΗ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΤΟ ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΜΕ ΚΟΙΝΕΣ ΜΕΤΟΧΕΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΕΙΣΟΔΟς ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ 100%.
αυτη η θεση μου, ειναι νεα θεση και  εχει προκυψει μετα την συνοδο κορυφης της 26/10/2011 και εφοσον δεν υπαρχει δολος για κρατικοποιηση του τραπεζικου τομεα,αλλα ενα [θεατρο της κυβερνησης] ,προς κατευνασμο του πληθους που εχει παρα πολλα προβληματα στην ζωη του γενικα ,αλλα και με τις τραπεζες λογω δανειων.


savil 29-10-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: