Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Χρηματιστηριο αξιων Αθηνων[ μια ματια στην αγορα]

Ειχαμε ενα πτωτικο  αιφνιδιασμο,ο οποιος παρεσυρε καθε σκεψη αντιδρασης απο το 310 η το 304 οπως σας ειχα αναφερει[υπο την προυποθεση οτι δεν θα εχουμε δυσαρεστα  γεγονοτα  που θα απογορευουν βολτουλες πανω κατω .....(αυτο σας εγραφα σαν προυποθεση)].Ομως ειχαμε δυσαρεστα γεγονοτα και μονο ενας βλαξ η μαλλον δυο βλακες τα βλεπουν ολα ωραια.Μεχρι ενα σημειο το καταλαβαινω,αλλα τι το θελει και το επαναλαμβανει οτι οι τραπεζες ειναι θωρακισμενες.Ειναι σαν να λεει στον κοσμο  τρεξε στην τραπεζα και αν εχεις καμια μπακιρα σηκωσε την .Δεν ειναι καλα τα πραγματα φιλοι μου .Φαινεται οι κυριοι αυτοι ζητανε ,αλλα πραγματα ξερω τι να πω και εγω μην αρχισω και βριζω .Επανερχομαι στην αγορα  και στα σημεια μου.Δεν προλαβα να σας δωσω ολη την κλιμακα με προλαβαν τα γεγονοτα,ειναι αληθεια οτι αυτος ο αιφνιδιασμος με αιφνιδιασε και εμενα.
Το σημειον που ειναι κατω απο το 304 ειναι το  293,5 (προκυπτει απο δυο πηγες).
Το ενδιαμεσο του 304 και 293 ειναι το 299 και σε αυτο το ενδιαμεσο σημειον ο δεικτης προσπαθει να δωσει κινηση προς το 304 και οχι μονο.Δυο φορες πολυ νωρις το επεχειρησε ,αλλα στο 301 κολωσε.Επομενως αν εχουμε ηρεμια και δεν τα καταφερει να διασπασει το 299 θα κοιμηθει για αποψε στο μαλακο χαμηλο που εκανε σημερα η στο 293 ,5.Αν ομως αγριεψει η κατασταση  και εχουμε και αλλα δυσαρεστα νεα μας περιμενει το 282 [ 304-293=11 και 293-11=282],ετσι απλα και και ταπεινα.
Απεχθανομαι τα ψεματα και τους ανθρωπους που λενε ψεματα τους συχαίνομαι.

savil  4-10-2011


σημ.


οι μετρησεις μου αυτες που σας δινω και η κλιμακα που υπαρχει στο αρχειο μου εχουν αρχειοθετηθει στην μελετη μου απο το 2009 την ανοιξη.Δεν ξερω γιατι γινονται πολλα πραγματα,οπως σας εχω πει πολλες φορες,με απλα λογια δεν ξερω το γιατι? Ξερω ομως οτι θα γινουν αυτα τα πραγματα στο μελλον ,διοτι το μελλον παντα εχει τις ριζες του στο παρελθον και ισχυει  αυτο που λεμε πολλες φορες[ το παρον προδιαγραφει το μελλον].Δεν ξερω γιατι η δομικη αναλυση επαληθευεται χωρις ιστορικα δεδομενα της καθημερηνοτητας.Σας ειπα οτι κανεις δεν μπορει να  επειρεασει την αγορα,διοτι η αγορα ειναι η πραγματικοτης.Αν δεν ειναι η πραγματικοτης καποιοι θα χασουν την περιουσια τους.Κανεις δεν πηγαινει κοντρα στη φυση διοτι ξερει θα σπασει τα μουτρα του.Η αγορα ειναι φυση και στηριζεται στις αποφασεις εκατομυριων ανθρωπων που κινουνται με αδολη σκεψη,και προσπαθουν 


η να  μη χασουν την περιουσια  τους


η να αυξησουν την περιουσια τους


επομενως οι ανθρωποι της αγορας με τις αποφασεις ανα το παγκοσμιο ειναι δευτερη φυση  (η ) 
η   1η (πρωτη) φυση για θεματα οικονομιας.


ευχαριστω που με διαβαζετε με πειθαρχια,σημερα κανατε νεο ρεκορ επισκεψεων  απο την ιδρυση της σελιδας,Ευχαρισω ολους τους φιλους μου εκτος  Ελλαδας


-ΡΩΣΙΑ
-ΓΕΡΜΑΝΙΑ
-ΑΜΕΡΙΚΗ
-ΙΤΑΛΙΑ
-Μ.Βρετανια


ειναι μαζικη η εισοδος απο τις χωρες αυτες και παλι ευχαριστω φιλοι μου σε ολον τον πλανητη,δεν θα σας προδωσω ποτε ,διοτι ειμαι αληθης σε οτι γραφω και οτι λεω.Ευχαριστω για αλλη μια φορα,ευχαριστω πολυ.


γεια σας.