Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

χρηματιστηριον αξιων Αθηνων [μια ματια στο κλεισιμο της αγορας]

Στις 25 /9/20111 σας εδωσα ενα κοματι της μελετης μου  για την περιοχη που εδω και 11 ημερες περιπου παρακολουθουμε τον δεικτη ΝΑ ΚΙΝΕΊΤΑΙ.Θυμασθε που σας εδωσα το 325 (326.5  για την ακριβεια) ως τον επομενο σταθμο του δεικτη κατω απο το 348 .Εχει  η μελετη μου ,ολη την περιοχη χαρτογραφημενη με τα εμποδια ( δηλ. τις γραμμες μου).Σημερα δεν πιστευα ουτε εγω στα ματια μου με το χαμηλο που εκανε ο δεικτης 315.70 και εγω σας δινω 315.65 και την αντιδραση που κρατησε πολλες ωρες,[ειχαμε απολυτη επιτυχια 100% και στα δεκαδικα ψηφια ακομη]. Ειναι φοβερα πραγματα αυτα κυριοι και κυριες.Ναι ειμαι χαρουμενος και υπερήφανος για την δουλεια μου και φυσικα πολυ αυστηρός σε ψευτομαγκιες απεναντι μου ,που γινονται κυριως με ανανδρο τροπο ανωνυμα και με υβρεις .Νομιζω ο δεικτης διαβαζει την μελετη μου και μετα ξεκιναει το ταξιδι του.Σας ευχαριστω για τα πολλα μηνυματα που μου στελνετε,ευχαριστω πολυ,αν και δεν τα εχω αναγκη, δεν ηδονιζομαι με ωραια λογια ,αλλα με σοφα και φιλοσοφημενα λογια,και επιστημονικες αποψεις.Μπορω να διακρεινω τους κολακες και τους απεχθανομαι,αντιθετα μου αρεσει η ευθυτητα ,οσο σκληρη και αν ειναι καμια φορα ,αλλα στα ισια και τετ- α τετκαι τεκμηριωμενη.
Πρεπει να ξερετε για μενα ειναι δυπλη χαρα να επαληθευεται η εργασια μου,πρωτον η ανθρωπινη πλευρα του θεματος ,αλλα και η επιστημονικη,διοτι οι συνεχεις επιβεβαιωσεις δεν ειναι τιποτα αλλο για μενα,παρα ενας σωστο κριτηριο,(αποδειξη) οτι η μελετη μου ειναι σωστη ,εφοσον υπακουει ο δεικτης  στις γραμμες μου.Ευτυχως που  υπαρχουν οι αναρτησεις στο αρχειο και μπορειτε να επαληθευετε αυτα που γραφω ,και φυσικα οχι μονο στην Ελληνικη αγορα ,αλλλα σε ολες τις αγορες και φυσικα και στο φορεξ.Τι να σας πω για αυριο ,σας τα εχω γραψει , εδω και πολλες ημερες ,προτιμω να σιωπω και να μην επαναλαμβανω τα ιδια και τα ιδια ,διοτι στο τελος χανουν την φρεσκαδα τους και ισως και την χρησιμοτητα τους.Καντε κλικ στην αναρτηση  (κατω)που την εχετε διαβασει πολλες φορες ως επαναληψη ,και δειτε το κλεισιμο του δεικτη και το εμποδιο οπως σας το δινω σε εννοια και  απολυτη τιμη.


savil

TEXNIKH ΑΝΑΛΥΣΗ -FTSE/ATHEX TOP 20: ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ATHEX.TOP 20 [26-9-2011]: savil 26-9-2011 φιλοι μου γεια σας Ο κλασικος τροπος αντιστροφης μιας κινησης ειναι η ακυρωση της προηγουμενης ημερας,που εχει κανει...